Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@15:37:43 GMT

«صفر بیست و یک» دنباله‌ای ندارد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۷۷۶

«صفر بیست و یک» دنباله‌ای ندارد

ایران اکونومیست-سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری که قرار بود در ۴ فصل ۲۵ قسمتی تولید شود، در پایان فصل اول متوقف شده و ساخت آن ادامه نخواهد داشت.

سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری به تازگی در ۲۵ قسمت به تولید رسید و روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال در قسمت آخر با جمله «پایان فصل اول» خاتمه یافت و این تصور را قوت بخشید که در ادامه این ۲۵ قسمت همانطور که پیش از این هم گفته شده بود، فصل‌های بعدی ساخته خواهد شد. با این حال شبکه سه سیما قرار نیست فصل جدید این سریال را بسازد.

این مجموعه که به تهیه کنندگی مهدی فرجی ساخته شد ابتدا «نیوجرسی» نام داشت و رضویان اولین بار خردادماه سال ۹۸ در شبکه سه از ساخت این مجموعه خبر داد. در همین مدت بارها تولید سریال به تعویق افتاد و یکی از دلایل عمده این تاخیر اصرار سازندگان برای دریافت بودجه بالاتر و سوق دادن مسیر ساخت این مجموعه به سمت معاونت بازرگانی صداوسیما بود که پیش از این برای سریال «پایتخت ۶» اتفاق افتاده بود؛ نکته‌ای که شبکه سه با آن مخالفت کرد و سریال از طریق شبکه و در قالب فرآیند تولید سریال در سیمافیلم ساخته شد.

«صفر بیست و یک» بعد از حدود یک و نیم سال با حضور ۲ کارگردان سریال و چند تن از بازیگران طنز روی آنتن شبکه سه سیما رفت اما کیفیت آن به گونه‌ای بود که نتوانست مخاطبانش را راضی کند و حتی باعث شد انتقادات بسیاری هم روانه تولیدکنندگان و حتی شبکه سه شود.

در این مدت نویسندگان و برخی از بازیگران سریال به تغییرات عمده متن و فیلمنامه روی آنتن اشاره کردند و آن را دلیلی بر کیفیت پایین سریال دانستند.

با این حال همه این موارد باعث شد چندین بار این سوال برای رسانه‌ها بوجود آید که آیا این سریال که قرار بود در چهار فصل ۲۵ قسمتی ساخته شود شکست دوباره‌ای را تجربه خواهد کرد یا خیر. جوابی که خود کارگردانان سریال نسبت به آن سکوت کرده‌اند و حتی در این مدت درباره پروژه سخنی نگفته‌اند.

طبق آخرین اخبار اما شبکه سه دیگر بنایی برای ساخت ادامه این سریال ندارد و قرار نیست «صفر بیست و یک» فصل جدیدی داشته باشد. به ویژه که این شبکه در همان زمان پایانی پخش سریال «نجلا» و به دلیل اقبال مخاطبان اعلام کرد فصل جدید سریال را می‌سازد.

از آنجایی که شبکه سه قرار نیست فصل‌های بعدی «صفر بیست و یک» را به تولید برساند و به این دلیل که این سریال به این شبکه تعلق دارد، بعید است که سازندگان از طریق سیمافیلم هم برای شبکه دیگری اقدام به تولید ادامه سریال کنند چراکه سیمافیلم آنچه را که در شبکه‌ها مصوب شده و قرار است به تولید برسد وارد پروسه ساخت می‌کند.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صفر بیست و یک شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران زمینه‌ را برای تبادل‌نظر ذی‌نفعان فراهم می‌کند

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران گفت: این نمایشگاه با تکیه بر شعار «صنعت نفت، جهش تولید و بهینه‌سازی فناورانه» زمینه‌ را برای تبادل‌نظر ذی‌نفعان، به اشتراک‌گذاری بهترین شیوه‌ها و رسیدگی به چالش‌های پیش‌ روی صنعت نفت فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار شانا، غلامرضا جمالی ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در آیین گشایش رسمی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه این‌ نمایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعتی و تجاری ایران و یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های نفت غرب آسیا، امسال با نمایش تازه‌ترین تحولات و فناوری‌های صنعت نفت برگزار می‌شود، گفت: این رویداد کارشناسان صنعت نفت، مقام‌های دولتی، فعالان بخش خصوصی و شرکت‌ داخلی و خارجی فعال در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را برای بررسی فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری در صنعت پررونق نفت ایران گردهم می‌آورد.

وی افزود: این نمایشگاه همچنین با تکیه بر شعار «صنعت نفت، جهش تولید و بهینه‌سازی فناورانه» زمینه‌ای را برای تبادل‌نظر ذی‌نفعان، به‌اشتراک‌گذاشتن بهترین شیوه‌ها و رسیدگی به چالش‌های پیش‌ روی صنعت نفت فراهم می‌کند.

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت بیان کرد: یکی از نکات مهم و برجسته این رویداد بین‌المللی، رونمایی از فناوری‌ها، نوآوری‌ها و تجهیزات نو در حوزه تولید و توسعه صنعت نفت است. در نمایشگاه بیست‌وهشتم شرکت‌های داخلی و خارجی تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته‌ای را که برای بهبود کارایی عملیاتی، افزایش تولید، کاهش هزینه‌ها و به‌حداقل‌رساندن آسیب‌های زیست‌محیطی طراحی شده‌اند به نمایش می‌گذارند.

جمالی ادامه داد: افزون بر نمایش توانمندی‌ها و سیاست‌های وزارت نفت در عرصه تولید، اقتصاد و فناوری، در حاشیه این رویداد نشست‌های تخصصی، هم‌اندیشی، میزگردها و کارگاه‌های آموزشی پرشماری با حضور مدیران ارشد صنعت نفت و شرکت‌های توانمند بخش خصوصی برگزار می‌شود، همچنین با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از توان شرکت‌های فنی و دانشی برای حل مسائل و افزایش بهره‌وری، تازه‌ترین پیشرفت‌ها و پیشنهادهای شرکت‌های توانمند بخش خصوصی برای کمک به صنعت نفت نیز مطرح و شرایط اشتراک‌گذاری دانش و همکاری میان ذی‌نفعان صنعت نفت فراهم می‌شود.

وی افزود: مدیران ارشد، کارشناسان، متخصصان و نمایندگان وزارت نفت نیز با توجه به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، اولویت‌ها و ابتکارهای دولت سیزدهم در این حوزه و پروژه‌های کلیدی و مشوق‌های سرمایه‌گذاری را تشریح می‌کنند، ازاین‌رو شرکت‌کنندگان این فرصت را دارند تا با سیاست‌گذاران تعامل داشته باشند و نگرانی‌ها را مطرح و مشارکت‌های بالقوه را برای حمایت از رشد صنعت نفت ایران بررسی کنند.

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران ادامه داد: بی‌شک صنعت نفت ایران با تاریخ غنی و آینده امیدوارکننده خود برای ادامه رشد و موفقیت آماده است و رویدادهایی مانند نمایشگاه، نقش مهمی در شکل‌دادن به مسیر روبه‌تعالی این صنعت ایفا خواهد کرد.

جمالی گفت: باعث افتخار است که اعلام کنم بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در فضایی به وسعت بیش از ۷۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود. شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، افزون بر شرکت‌های ایرانی، ملیت‌هایی از ۱۲ کشور جهان را شامل می‌شود؛ همچنین با توجه به افزایش استقبال شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه امسال، متراژ درنظرگرفته‌شده برای آن‌ها در مقایسه با دوره پیشین، با رشد بیش از ۲ برابری از ۲۰۰۰ مترمربع به حدود ۵۰۰۰ مترمربع رسیده که نمونه بارزی از تحقق صدق وعده و قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه تجارت جهانی است.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال نیز همچون سال‌های گذشته، شرکت‌کنندگان از صنایع بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت نفت به همراه انجمن‌ها و اتحادیه‌های تولیدکننده تجهیزات صنعت نفت، تولیدکنندگان بار اول و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌ترتیب اولویت‌بندی و براساس شرایط و ضوابط مندرج در دستورعمل‌های ثبت‌نام، انتخاب و جانمایی شده‌اند. همچنین، با توجه به اهمیت ساختار فناورانه در مجموعه صنعت نفت، در نمایشگاه امسال برای بیش از ۸۰ شرکت دانش‌بنیان، ۲۳ دانشگاه و ۶۴ شرکت استارتاپی در محل سالن‌های ۱۰ و ۱۱ جانمایی انجام شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران زمینه‌ را برای تبادل‌نظر ذی‌نفعان فراهم می‌کند
  • روایت سمیرا حسن‌پور  از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می‌کند
  • روایت بازیگر زن سینما از پشت صحنه سریال اسکار | آقای مدیری آدم را بد عادت می کند
  • نقش‌آفرینی بازیگر «لیسانسه‌ها» در «شب دیجور» محمود معظمی
  • مجموعه تلویزیونی «گرگ» از شبکه ۴
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • کمربند کویپر و ابر اورت: لبه‌های منظومه شمسی!
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک