Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید معصومه موسوی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:شرکت‌کنندگان این جشنواره تا ۲۰ بهمن‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لردگان ارسال کنند.

به گفته وی، این جشنواره در ۲ بخش شاهنامه‌خوانی و نقالی در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود که در بخش شاهنامه‌خوانی در ۲ گروه سنی زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال برگزار و بخش نقالی در چهار رده سنی زیر ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۶ سال، ۱۷ تا ۲۴ سال و بالای ۲۵ سال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار داشت: ارسال آثار شاهنامه‌خوانی و همچنین نقالی‌خوانی به صورت تصویری و صوتی به مدت ۱۰ دقیقه است و شاهنامه‌خوانان باید یک قطعه اجرای خود را در بخش‌های حماسی و پندها به دبیرخانه ارسال کنند.

به گفته وی، مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن‌ماه امسال است و معرفی نفرات برتر  و زمان برگزاری جشنواره ششم و هفتم اسفندماه امسال است که در صورت وجود شرایط بالای شیوع کرونا، داوری این آثار در فضای مجازی انجام می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان گفت: این جشنواره با حضور هنرمندانی از مناطق زاگرس‌نشین استان‌های اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، همدان و هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی گفت:یازدهمین جشنواره شاهنامه‌خوانی و نقالی‌ مناطق زاگرس‌نشینان سال ۹۷ در شهرستان لردگان برگزار شد که نزدیک به ۵۰ اثر از سوی هیات داوران مورد ارزیابی و داوری شد.

شهرستان لردگان در فاصله ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها لردگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری استان های زاگرس نشین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لردگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری استان های زاگرس نشین لردگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری استان های زاگرس نشین اخبار کنکور شهرستان لردگان شاهنامه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید