Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار شهر خودرو برابر پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: همه مسابقات در لیگ برتر برای شهر خودرو سخت است. پرسپولیس فینالیست آسیا است و بازی برابر این تیم در تهران دشوار است. تیم ما شرایط خوبی دارد. در لیگ امسال چند مصدوم داشتیم اما به نفراتی که در اختیار داریم اعتماد کامل داریم و امیدواریم که با ارائه یک عملکردی خوب حقمان را با کسب ۳ امتیاز بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد، اظهار داشت: شانس در فوتبال همیشه دخیل است و برخی اوقات توپ‌هایی گل می‌شود که فکرش را نمی‌کنید و برخی اوقات ساده‌ترین موقعیت‌ها از دست می‌رود. جذابیت فوتبال به همین لحظه‌ها است. شرایط فوتبال برای همه یکسان است و هر تیمی آرامش داشته باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. فوتبال شانس است.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد اخراج مهدی رحمتی و غیبت او مقابل پرسپولیس تصریح کرد: در نبود مهدی رحمتی من کنار زمین هستم. این مسائل در فوتبال پیش می‌آمد. در بازی قبل بعد از پنالتی که داور برای حریف گرفت رحمتی اخراج شد و این بازی او نیست اما تصمیمات او در زمین اتخاذ خواهد شد.

وی در رابطه با بازیکنان مصدوم تیمش گفت: قاسمی نژاد هنوز از ناحیه همسترینگ مشکل دارد اما امیدواریم که به این بازی برسد. البته فرشاد فرجی دیگر مصدوم ما است اما به حضور این بازیکن نیز مقابل پرسپولیس امید داریم. هنوز در لیگ بیستم بازیکنانمان را به طور کامل در اختیار نداشتیم.

تیم فوتبال شهر خودرو در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس خواهد بود.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه پرسپولیس محمد نوازی سید مهدی رحمتی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس محمد نوازی سید مهدی رحمتی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد فوتبال باشگاه پرسپولیس محمد نوازی سید مهدی رحمتی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد اخبار کنکور شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد

تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن با شکست اولسان، حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال یوکوهوما مقابل اولسان پس از برتری 3 بر 2 و مساوی شدن مسابقه، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و به فینال آسیا رسید.

نماینده ژاپن در فینال باید العین امارات دیدار کند.

العین شب گذشته الهلال عربستان را شکست داد.

فینال آسیا به صورت رفت و برگشتی در تاریخ‌های 22 اردیبهشت و 5 خرداد برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این کاپیتان های بدشانس (عکس) احتمال کاهش سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر