Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در سایت دیوار به بهانه فروش کد تخفیف اسنپ اقدام به کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی در تشریح این خبر گفت: با شکایت شهروند اصفهانی مبنی بر اینکه با هدف دریافت کد تخفیف اسنپ ۷۰ میلیون ریال از حساب وی به صورت غیر مجاز برداشت شده است، کارشناسان پلیس را بر آن داشت تا این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شاکی در سایت دیوار با آگهی که اقدام به فروش کد تخفیف اسنپ و دریافت مبلغ پنج هزار تومان بابت آن می‌کرده است مواجه می‌شود و با ورود به درگاه پرداخت از طریق لینک معرفی شده متوجه می‌شود علاوه بر اینکه کد تخفیف دریافت نشد کل موجودی حساب او نیز مورد برداشت غیر مجاز قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، درگاه بانکی که شاکی از طریق آن اقدام به واریز وجه کرده است، درگاهی جعلی بوده که اطلاعات و موجودی حساب بانکی وی را به سرقت برده است، نهایتاً کارشناسان با اقدامات تخصصی و فنی خود موفق به شناسایی فرد کلاهبردار می‌شوند.

کد خبر 458359

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس فتای استان اصفهان سرهنگ مرتضوی کلاهبرداری کارت بانکی فیشینگ فروش کد تخفیف اسنپ سایت دیوار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کد تخفیف اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه از دستگیری هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی با همکاری پلیس فتا استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌غربی، علی توکلی اظهار کرد: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد

وی افزود: در تحقیقات فنی به عمل آمده مشخص گردید اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص می‌نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضائی گردیده و روانه زندان شد.

توکلی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و… جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است، دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی آدرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

کد خبر 747619

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی