Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس در قواره این تیم نیستند بازیکنانی مانند آرمان رمضانی اصلا در حد پرسپولیس نیست.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: من در این بازی هیچ برنامه‌ای از پرسپولیس ندیدم، اولین اشتباه را کادرفنی در ارنج اولیه اشتباه داد و با سه هافبک دفاعی وارد زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم نفت مسجدسلیمان بسیار دونده و جنگنده حاضر شد و کار‌های ترکیبی خوبی انجام می‌داد، به نظرم پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند دو مهاجمی که در ۱۸ قدم حضور داشته باشند، گل‌محمدی می‌تواند از احسان پهلوان در کنار عبدی استفاده کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بازی‌های آسیایی پرسپولیس با لیگ برتر اصلا قابل مقایسه نیست. شاید اگر بازی‌ها با تماشاگر انجام می‌شد شرایط حتی برای بازیکنان هم سخت می‌شد، واقعا مشخص نیست بازیکنانی که پرسپولیس خریداری کرده است روی چه معیار و حسابی بوده است.

عربشاهی افزود: بازیکنان جدید پرسپولیس در قواره این تیم نیستند بازیکنانی مانند آرمان رمضانی اصلا در حد پرسپولیس نیست یا بازیکنی مانند مهدی‌خانی بر چه معیاری خریداری شده است؟ پرسپولیس می‌توانست از جوانان خود استفاده کند تا اینکه این بازیکنان را خریداری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمید مطهری مربی پرسپولیس در خصوص هتل و شرایط بد میزبانی صحبت کرده است در حالی که این صحبت‌ها فرار رو به جلو است. پرسپولیس نتوانست یک موقعیت صد درصد ایجاد کند و آقایان با این صحبت‌ها ذهن‌ها را منحرف نکنند.

بیشتر بخوانید: امیری و پهلوان با پرسپولیس به قطر می‌روند؛ آل‌کثیر در تهران می‌ماند

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس عربشاهی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس عربشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد

آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت، اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!