Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای هرمزگان با بیان اینکه خدمات الکترونیکی شرکت در دو بستر «ساماب» و «سایر خدمات» ارائه می‌شود، گفت: خدمات در میز خدمت الکترونیکی با محوریت «ساماب» ویژه مشترکین آب منطقه‌ای و با محوریت «سایر خدمات» برای سایر مراجعان در حال ارائه هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  رضا کمالی اظهار کرد: میز خدمت الکترونیک در شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با محوریت «ساماب» و «سایر خدمات» استقرار پیدا کرده و در حال ارائه خدمات به مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: استقرار میز خدمت الکترونیکی با رویکرد کاهش مراجعات حضوری، به حداقل رساندن گردش فیزیکی مدارک و افزایش سرعت و هوشمندی در پاسخ‌دهی انجام شده است.

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان تصریح کرد: ثبت درخواست، پیگیری پرونده و گردش کار، بارگذاری مدارک مورد نیاز، بارگذاری مدارک مرتبط با نواقص اعلام شده، آگاهی از وضعیت پرونده، مشاهده وضعیت مالی، مشاهده صورت‌حساب‌های قبلی و جدید و امکان پرداخت اینترنتی، قابلیت امضای اینترنتی قابل استناد در مراجع قضایی، ثبت درخواست رسیدگی به شکایات، بهره‌مندی از استعلامات الکترونیکی، شرکت در نظر سنجی و انعقاد انواع قراردادهای فروش آب از جمله خدمات ارائه شده در  میز خدمت الکترونیکی  شرکت آب منطقه‌ای استان هرمزگان است.

کمالی با ذکر این نکته که میز خدمت الکترونیکی با محوریت «ساماب» ویژه مشترکین آب منطقه‌ای است، بیان داشت: برای استفاده از این سامانه ارباب رجوع در ابتدا باید با حضور در ادارات امور آب شهرستان‌ها، پس از انجام فرایند احراز هویت، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور  اقدام کند.

وی با بیان اینکه تمام فرایندهای مرتبط با منابع آب زیر زمینی در ساماب قابل انجام است، ادامه داد: ارباب رجوع پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور، با مراجعه به پرتال شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان (Hrrw.ir) و انتخاب گزینه «میز خدمت الکترونیکی»، خدمات ارائه شده توسط شرکت را مشاهده می) کند که پس از کلیک بر روی خدمت مورد نظر و ورود به سامانه، امکان بهره مندی از این خدمات را خواهد داشت.

این مقام مسئول با ذکر این نکته که مشترک از تمام مراحل ارائه خدمت از طریق پیام کوتاه مطلع خواهد بود، گفت: اطلاع رسانی از نواقص پرونده، اطلاع رسانی از ارسال ابلاغیه، ارسال شماره، تاریخ مجوز و کد رهگیری مرسوله پستی، اطلاع از مراحل گردش کار، اطلاع از قبوض و پرداخت آن‌ها، تعیین زمان بازدید و اطلاع از نوبت کارشناسی و اطلاع از گردش مالی پرونده‌ها از جمله موضوعات پیامک‌های ارسالی است.

کمالی با اشاره به ارائه خدمات شرکت در میز خدمت با محوریت «سایر خدمات»، تشریح کرد: این نوع ارائه خدمات برای عموم مردم و افرادی که مشترک شرکت محسوب نمی‌شوند است و تنها نیازمند پاسخ استعلام یا متقاضی هر نوع درخواست دیگری هستند.

وی در خصوص فرایند بهره‌گیری از این نوع خدمات الکترونیکی، عنوان کرد: ارباب رجوع می‌تواند با مراجعه به پرتال شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان (Hrrw.ir) و انتخاب گزینه «میز خدمت الکترونیکی» نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کند و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان با ذکر این نکته که در این فرایند نیاز به مراجعه حضوری به شرکت آب منطقه‌‌ای و احراز هویت وجود ندارد، تصریح کرد: پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور توسط ارباب رجوع، امکان بهره‌مندی از خدمات شرکت فراهم خواهد شد.

کمالی در پایان در خصوص خدمات ارائه شده در میز خدمت با محوریت «میز خدمت الکترونیکی»، بیان داشت: ارسال مکاتبات اداری، ثبت درخواست بررسی در کمیسیون رسیدگی به آب‌های زیر زمینی، ثبت اعتراض در کمیسیون ماده 3 رودخانه‌ها و سواحل، درخواست پاسخ استعلام آب و رعایت حرایم و درخواست ملاقات با مدیرعامل از جمله خدماتی است که در این میز خدمت ارائه می‌شود.

https://www.hrrw.ir/cs/News/118/2091/تمام-خدمات-شرکت-در-دو-بستر-الکترونیکی-«ساماب»-و-«سایر-خدمات»-ارائه-می%E2%80%8Cشود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمات الکترونیکی میز خدمت الکترونیکی شرکت آب منطقه ای هرمزگان نام کاربری و رمز عبور میز خدمت الکترونیکی خدمات شرکت سایر خدمات ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی روز پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل با اشاره به شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها افزود: پاسخگویی مسئولان در ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توام با احترام از جمله مولفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به تبع آن موجب تولید و توسعه امنیت روانی است.
وی از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعان در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر طی سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعان را به ذینفع ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع، اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.
دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها، تخلف اداری محسوب می‌شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم و ضمن ثبت تمام درخواست‌های مراجعان پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به صورت کتبی به مراجعان ذینفع ارائه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره چهار ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام