Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمه میهن در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش نگرانی‌های جامعه در مورد بیماری کرونا و حمایــت از بیمه گذاران، بیماری کرونا را در بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خود (میهن حامی) تحت پوشش قرار داده و هزینه‌های بستری و درمان این بیماری را جبران می کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،   فریبا رسولی سرپرست مدیریت بیمه های زندگی بیمه میهن با اعلام این مطلب افزود بیمه میهن در شرایط سخت و استرس زای بیماری کرونا با حمایت از بیمه شدگان، در کنار پوشش های تکمیلی بیماری های خاص در بیمه نامه "میهن حامی" با افزایش سقف سرمایه بیماری های خاص(حاد) و بدون دریافت حق بیمه اضافی، بیماری کرونا را نیز تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت پیش از این، پوشش امراض خاص "میهن حامی" شامل انواع سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضاء اصلی بدن (پیوند قلب، ریه، کبد، کلیه، چشم و مغز استخوان)، عمل قلب باز، جراحی عروق کرونر قلب بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه میهن بیمه میهن پول نیوز بیمه کرونا بیمه زندگی بیمه نامه بیماری کرونا بیمه میهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حسینی گفت: جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی استان مرکزی از مرز یک میلیون و ۷۳ هزار نفر فراتر رفت و به عنوان پنجمین استان کشور بالاترین پوشش بیمه‌ای را در کشور داریم.
او عنوان کرد: جمعیت کارگری استان از ۲۳۲ هزار و ۵۳۰ نفر به ۲۴۹ هزار و ۲۰۱ نفر رسیده که هفت و ۱۷ دهم درصد افزایش بیمه شدگان اجباری و یا کارگری را شاهد هستیم.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی در خصوص کاهش مقرری بگیران بیمۀ بیکاری نیز گفت: کاهش مقرری‌ بگیران بیمه بیکاری از سه هزار و ۲۸۸ نفر مشمول به حدود سه هزار نفر ناشی از اشتغال این افراد است.
حسینی از افزایش هزار کارگاه‌های فعال در سال گذشته خبر داد و افزود: اقدامات دولت در کنار تلاش صنعتگران و نیز اقدامات حمایتی صورت گرفته در اداره کل تأمین اجتماعی استان، موجب شد تا کارگاه‌هایی که به دلایلی کارگران خود را بیمه نکرده بودند، شناسایی و تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر ناشی از ارتقاء بازرسی‌ها بوده است.
مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان مرکزی یادآور شد: در سال جهش تولید، سعی خواهیم کرد که مجموعۀ اقدامات ما در راستای حمایت از چرخۀ تولید کشور قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه