Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند قاچاق مواد مخدر را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد افیونی از این شهرستان به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در قالب چند تیم عملیاتی با انجام یک سری اقدامات تخصصی، اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه خودروی پراید در حال انتقال این محموله بودند مشاهده و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران و درگیری سنگین ماموران، عرصه را برخود تنگ و با رها کردن خودروها و با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از ۲ خودرو متوقف شده ۲ تن و ۴۰۲ کیلو و ۸۶۵ گرم تریاک کشف شد، بیان داشت: با توجه به شناسایی قاچاقچیان از سوی ماموران تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

سردار طاهری با بیان شرح ادامه عملیات توسط تیمی دیگر از ماموران انتظامی ایرانشهر با دیگر اعضای این باند و درگیری سنگین با قاچاقچیان در محدوده"وادی رحمت" شهرستان ایرانشهر، گفت: پس از یک ساعت درگیری مسلحانه، با عکس العمل سریع ماموران یک قاچاقچی دستگیر و دیگر اعضای این باند متواری شدند که در بازرسی از خودروهای به جا مانده از آنان ۲۰۶ کیلو و ۴۵۵ گرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه در این ۲ عملیات، ضمن انهدام این باند قاچاق مواد مخدردرمجموع ۲ تن و ۶۰۹ کیلو و ۳۲ گرم تریاک کشف، یک قاچاقچی دستگیر، یک قبضه سلاح گرم و مقادیری مهمات جنگی کشف شد، تصریح کرد: مردم عزیز استان و هموطنانمان در سراسر کشور مطمئن باشند نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راه مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و با کوشش و اشرافیت انتظامی خود اجازه فعالیت به قاچاقچیان و سوداگران مرگ را نخواهد داد.

کد خبر 5083572

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری ایرانشهر ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بارش باران هفته بسیج گرگان کمک مومنانه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ کیلو تریاک و حشیش از یک منزل مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 747695

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین