Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسنعلی اصغری مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با گذشت زمان شاهد بهبود وضعیت ارتباط دانش آموزان با شبکه شاد بودیم و در حال حاضر چهار هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان به دلیل نداشتن اینترنت و ۱۳ هزار و ۶۵۰ نفر هم به دلیل نداشتن گوشی هوشمند به شاد دسترسی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات ارسال و دریافت محتوای آموزشی در نرم افزار شاد، افزود: پشتیبانی شبکه شاد توسط همراه اول انجام می‌شود و قرار است سرور‌های متعددی در جا‌های مختلفی از کشور تعبیه شود تا بار ترافیکی کاهش پیدا کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در خصوص آموزش پایه اول ابتدایی دغدغه داریم و برای این دانش آموزان امکان دریافت آموزش از شبکه‌ها و برنامه شاد سخت شده است.

اصغری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مشکلات تدریس در روستا‌ها را برطرف کنیم، عنوان کرد: در شورای آموزش پروش استان و با مصوبه ستاد کرونا مقرر شد با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، کلاس‌ها در روستا‌ها حضوری برگزار شود.

وی افزود: استفاده از شبکه شاد برای همه دانش آموزان و معلمان رایگان است و اگر هزینه‌ای کسر می‌شود باید گزارش دهند تا موضوع را پیگیری کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: یافته‌ها نشان می‌دهد دانش آموزانی که بیش از سه یا چهار ماه از گردونه آموزش خارج باشند امکان بازگشت آن‌ها به فرایند آموزش ۸۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش شبکه شاد اینترنت پرسرعت دانش آموزان شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان