Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد دیه آذربایجان‌ غربی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ۲۳۱ زندانی جرایم مالی غیرعمد در این استان از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند. - اخبار استانها -

ابراهیم کریم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان آبان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود خیرین و ستاد دیه استان در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، این ستاد موفق به فراهم کردن موجبات آزادی تعداد 231 نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان با جرایم غیر عمد 938 میلیارد و 799 میلیون و 651 هزار و 926 ریال بود که از طریق منابع مختلف شامل تسهیلات بانکی، بلاعوض و ستاد دیه کشور و استان پرداخت شده است.

رئیس ستاد دیه آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: از این میزان 28 میلیارد و 410 میلیون ریال از طریق تسهیلات بانکی، 19 میلیارد و 453 میلیون و 755 هزار و 187 ریال از طریق کمک‌های بلاعوض ستاد دیه کشور و ستاد دیه استان و بخشی دیگر نیز از طریق تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان، نقدینگی خانواده، گذشت شکاک و قبولی ارسال مددجویان تامین شد.

وی عنوان کرد: از مجموع زندانیان آزاد شده با جرائم غیرعمد، 43 نفر زندانی به دلیل مهریه، دو نفر نفقه، پنج نفر صدمه غیر عمدی، 187 نفر مالی، یک نفر قتل غیرعمد و دو نفر به دلیل تصادفات غیرعمد بودند.

آزادی 55 زندانی جرائم غیرعمد اصفهان به همت سپاه صاحب الزمان(عج) + فیلمرئیس کل دادگستری استان کرمان: ورود بسیج به حوزه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کار ارزشمندی استفرمانده سپاه استان کرمان: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تجلی "رحماء بینهم" تفکر بسیج است/ بازگشت 138 زندانی در هفته بسیج به آغوش خانواده

کریم‌زاده تاکید کرد: متاسفانه آمار ورودی محکومان به مهریه و همچنین بدهکاران مالی در جرائم غیرعمد در سطح استان بالا بوده و بنابراین نیاز به یک فرهنگ‌سازی در این زمینه در بین تمامی اقشار جامعه در سطح استان است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد زندانی آزاد شده پنج نفر زن و 299 نفر مرد بودند اظهار داشت: میانگین سنی زندانیان جرایم غیر عمد در آذربایجان‌غربی 25 تا 70 سال است.

رئیس ستاد دیه آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه در حال حاضر 304 نفر زندانی با جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند گفت: این زندانیان همواره چشم به راه مهربانی مردم خیر این استان هستند.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

کهربایی  با اشاره به برگزاری جشن گلریزان گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این شهرستان گفت: بیش از ۱۵۰ نفر از خیران و نیکوکاران در این آیین حضور داشتند.

وی با اشاره به وجود ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار ادامه داد: ۳۷۰ میلیارد ریال برای آزادی این زندانیان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های سمنان بیان کرد: کمک خیران، تامین ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال و بخشش طرفین در ۱۴۰۲ به آزادی ۱۳ زندانی جرایم غیرعمد گرمسار با مجموع بدهی بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد