Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۹ آذر) و در جریان بررسی درخواست ۲۰۰ نماینده مجلس برای دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و در موافقت با دو فوریت این طرح اظهار داشت: نمایندگان مجلس امروز تصمیم گرفتند اقداماتی انجام دهند که مردم از مجلس انقلابی انتظار دارند، زیرا با شعار نمی‌توان برخی امور را انجام داد و باید از ابزار نظارتی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۲۰۱۸ تعداد ۴۵۰ مورد بازرسی از سوی بازرسان سازمان انرژی اتمی انجام شد و در آن زمان آمریکا در برجام حضور داشت؛ این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ و همزمان با خروج آمریکا از توافق نامه، امتیازات بیشتری به غربی‌ها داده شد که بر این اساس ۵۲۰ مورد بازرسی صورت گرفت.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: در قبال کم کاری غربی‌ها، خروج آمریکا از برجام و عدم رفع تحریم‌ها از سوی اروپا، شاهد ارائه خدمات بیشتر توسط افراد غربگرا بودیم.

خضریان گفت: شهید فخری زاده شهید روز چهارشنبه است نه جمعه، زیرا رهبر انقلاب در روز سه شنبه تاکید کردند مسیر حل تحریم‌ها نه از مسیر مذاکره عبور می‌کند، بلکه از مسیر غلبه بر تحریم‌ها عبور می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور روز بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب عنوان می‌کند آمریکا به بد و خوب تقسیم می‌شود و پیام ضعف مخابره می‌کند؛ همچنین روز پنجشنبه جاسوسی با لبخند معاون وزارت خارجه بدرقه می‌شود و دشمن روز جمعه اقدام به ترور دانشمند بزرگ کشور می‌کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی نباید وارد سناریوهای غربی شود؛ از این رو در ایران به جای ارسال پالس ضعف و قرار گرفتن در تله بزرگ صبر استراتژیک که رئیس جمهور عملا به دشمن پیام  و هشدار می‌دهد که می‌توانید در دوران باقیمانده ترامپ هر کاری در این کشور انجام دهید، از سوی مجلس اصلاح خواهد شد و خروج از پروتکل به غربی‌ها این پیام را می‌دهد که دوران بزن در رو تمام شده و دوران پادوهای شما در کشور به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس برجام مجلس تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ رژیم صهیونیستی در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید.

به گزارش ایسنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم این حجم از نفرت در دانشکده‌هایمان گسترش یابد. این اقدام باید همین جا متوقف شود. آنهایی که این خشونت را سازماندهی کرده‌اند باید دستگیر شوند.»

وی افزود: «ما از رئیس دانشگاه کلمبیا می‌خواهیم اگر نمی‌تواند به این هرج‌مرج فورا خاتمه دهد، از سمت خود استعفا کند. من به عنوان رئیس مجلس نمایندگان، نسبت به این موضوع متعهد هستم و کنگره سکوت نخواهد کرد.»

مایک جانسون پس از دیدار با رئیس دانشگاه کمبیا با جمعیت معترض مواجه شد که ضمن هو کردن به او گفتند: «از اینجا گمشو! ما به تو گوش نمی‌دهیم مایک؛ گند زدی!»

معترضان به جنگ غزه هم‌چنین در حضور رئیس مجلس نمایندگان آمریکا فریاد «فلسطین را آزاد کنید» سر دادند.

جانسون گفت که قصد دارد از جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بخواهد در صورت لزوم علیه اعتراض‌ها اقدامات اجرایی انجام دهد: «اگر این اعتراضات به سرعت مهار نشود و این تهدیدها و ارعاب متوقف نشود، گزینه گارد ملی وجود دارد.»

جانسون گفت: پیام من به دانشجویان داخل اردوگاه این است: به کلاس برگردید. از هدر دادن پول والدین خود دست بردارید.

موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ خیلی زود به دیگر دانشگاه‌ها  در دیگر ایالات آمریکا کشیده شد و همچنان به سرعت در حال گسترش است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • قطعنامه ضد ایرانی پارلمان اروپا / تاکید بر تحریم های بیشتر ایران
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم