Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام با رشد ۳۶ هزار واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۴۲۷ هزار واحد رسید و بیش از ۲.۵ میلیون معامله در تالار شیشه‌ای انجام شد. به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ شاخص بورس در دومین روز هفته هم سبزپوش شد و با رشد بیش از ۳۶ هزار واحد به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاملات امروز بازار سهام با افزایش تقاضا در اکثر گروه‌ها آغاز شد البته در ساعات میانی معاملات افزایش عرضه در برخی از نمادهای بزرگ بخصوص در نمادهای فلزات اساسی و بانکی مشهود بود.   معامله گران در روز جاری بیش از ۲ میلیون و ۵۶۶ هزار معامله انجام دادند. ارزش کل معاملات بازار سهام (بورس و فرابورس) به بیش از ۲۱ هزار و ۸۶۹ میلیارد تومان رسید و مالکیت ۱۹ میلیارد و ۵۲۹ میلیون سهم و اوراق مالی دست‌به‌دست شد.   معاملات خرد سهام هم به حدود ۲۰ هزار و ۵۰۵ میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها امروز بیش از ۹۸۶ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند.   شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با رشد ۳۶ هزار و ۴۲۵ واحد به ارتفاع یک میلیون و ۴۲۷ هزار و ۱۹۹ واحد رسید. شاخص هم‌وزن هم با ۹۳۰۵ واحد رشد عدد ۴۱۰ هزار و ۸۳۵ واحد را ثبت کرد.   معامله گران امروز در بورس بیش از ۱۶ میلیارد و ۴۷۷ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب یک میلیون و ۷۵۷ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن بالغ‌بر ۱۶ هزار و ۱۹ میلیارد تومان شد.   نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، سرمایه‌گذاری غدیر، ایران‌خودرو و پتروشیمی پارس با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص نقش داشتند.   بیشترین حجم معاملات هم بانک تجارت با ۲.۴۸ میلیارد سهم، ایران‌خودرو  ۲.۳۶ میلیارد سهم، سایپا با ۱.۹۱ میلیارد سهم، بانک صادرات با ۱.۳۲ میلیارد سهم و بانک پارسیان با ۷۷۳.۸ میلیون سهم تعلق گرفت.       شاخص کل فرابورس ایران هم با ادامه روند صعودی خود در روز جاری با ۵۱۳ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۸۳۶ واحد رسید.   ارزش معاملات فرابورس با دادوستد ۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون سهم و اوراق مالی در قالب ۸۰۹ هزار معامله به بیش از ۵۸۵۰ میلیارد تومان رسید.   نمادهای پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، سرمایه‌گذاری صبا تأمین و بانک دی در رشد شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند.  

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد تومان سرمایه گذاری میلیارد سهم یک میلیون میلیون سهم هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت؛ افت ۷۶۴۹ واحدی شاخص کل

به گزارش خبرگزاری مهر در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت) با کاهش ۷ هزار و ۶۴۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۹۴ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با سه هزار و ۳۹۳ واحد افت، به ۷۳۷ هزار و ۹۴۹ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۸۹۷ واحد کاهش به ۴۱۲ هزار و ۵۸۷ واحد رسید.

گفتنی است، معامله گران در بورس تهران با انجام ۲۹۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۷ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فملی، فولاد، شپنا، شبندر، شتران، خودرو و بوعلی بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز با ۳۹ واحد کاهش، در ارتفاع ۲۴ هزار و ۹۵۷ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۶۵ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، تجلی، هرمز، بپاس، ودی و حسینا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

کد خبر 6100430 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته، 12 هزار افت کرد
  • بورس قرمز ماند | افت ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت؛ افت ۷۶۴۹ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۱۹ اردیبهشت/افت ۱۲۳۲۸.۶۱ واحدی
  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت