Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پویش " با برف زندگی کنیم " در شمال تهران با آمادگی کامل شهرداری منطقه یک برای بارش های برف در پاییز و زمستان، اجرایی شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق گفت: با استقرار کامل و آمادگی 11 سایت مرکزی و نواحی 10 گانه، استقرار بیش از500 مخزن ویژه مشارکت شهروندان در برفروبی، جایگذاری بیش از 200 هزار کیسه شن مخصوص در مخازن زرد رنگ و دپو فله ای در یک هزار نقطه، آماده و در انتظار بارش رحمت الهی به ویژه برف پاییزی و زمستانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفریان تاکید کرد: برف و باران نعمت و رحمت الهی بوده و منشاء حیات و زندگی بر روی زمین است و آمادگی ایجاد شده برای تسهیل امور و بهره مندی هرچه بیشتر از نزولات آسمانی است .
معاونت خدمات شهری منطقه یک افزود: در پویش " با برف زندگی کنیم " تلاش خواهیم کرد ضمن آمادگی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات به شهروندان در زمان بارش ها، برف را به عنوان بخشی از جریان زندگی در شمال تهران معرفی کنیم.
مانی جعفریان در ادامه با معرفی برنامه های اجرایی از جمله آدم برفی ها به شهر برمی گردند، برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی ها و جشنواره عکاسی آدم برفی ها در شمال تهران و ... خاطرنشان کرد: باید از زیبایی های برف به عنوان بخشی از زندگی لذت ببریم.وی افزود: ستاد برف روبی در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و تا 15 اسفند ماه ادامه می دهد و در این مدت نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام کلیه امور برف روبی تحت دستور نواحی و نظارت معاونت امور شهری انجام وظیفه خواهند نمود و امیدواریم با مدیریت یکپارچه شهر و تشویق و ترغیب شهروندان به حضور در کنار نیروهای عملیاتی شهرداری و مشارکت آنها در برف روبی، استفاده صحیح از مخازن شن و ماسه دپو شده در معابر، درخت تکانی و پاکسازی معبر مقابل محل سکونت و کارشان از برف، بتوانیم همگی از این بارش ها لذت ببریم و برف را به عنوان بخشی از جریان زندگی و لازمه شادی و نشاط اجتماعی ببینیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شمال تهران منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند

ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: مدیریت اجرایی استان خود را مدیون مردم می‌داند و باید نسبت به آنها باید تعهد داشته باشیم.

محسن افشارچی امروز (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز شورا که در دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: نهاد شورا اصلی‌ترین ساختار مردم‌سالاری دینی بوده و جایی است که اگر قرار باشد در حوزه تحزب رشد داشته باشیم قطعا مجموعه شوراها بخش نخست کار خواهد بود.

وی تصریح کرد: امید به شوراها زیاد است و در مدت‌زمان تشکیل آن شاهد بلوغ آن هستیم. در حوزه شوراهای شهری و روستایی در استان اقدامات خوبی انجام شده است و تلاش شد تا ارزش‌افزوده شرکت‌ها در استان باشد که باعث جهش شده است و این ادامه‌دار خواهد بود.

وی ادامه داد: سال قبل ۱۷۰۰ میلیارد تومان پرداختی داشتیم که امیدواریم این عدد به دو هزار میلیارد تومان برسد و این مقدار به اندازه بودجه عمرانی استان است.

افشارچی افزود: با توجه به اینکه درآمد ارتقا می‌یابد، برنامه‌ریزی‌ها باید دقیق باشد و باید انرژی و تمرکز زیاد شود تا برای سال‌های آینده ثروت ایجاد شود.

وی گفت: سرانه بودجه شهرداری‌های استان ۳.۶ برابر شده که عدد قابل توجهی است و باید تمرکز شود علاوه بر ارزش افزوده توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تولید ثروت شود. انتظار ما این است که اعضای شورا بلندمدت برنامه‌ریزی کرده و دید بلندمدتی بر امور داشته باشند.

استاندار زنجان یادآور شد: دهیاری‌ها اوضاع نسبتا خوبی در استان دارند، ولی موضوع این است که دهیاران روستایی‌ها را به سمت تولید سوق دهند. روستاها باید مولدتر از شرایط فعلی شوند.

وی در بخش دیگری گفت: در رابطه با موضوع آب در بخش کلان پیگیر امور هستیم، ولی در بخش خرد باید خودمان کار کنیم تا بهره‌وری را در این بخش ارتقا دهیم و امسال به این موضوع همه باید توجه داشته باشند.

افشارچی خاطرنشان کرد: توجه به تکنولوژی نوین باید در شهرداری‌ها مورد توجه قرار گیرد که متاسفانه عقب هستیم و باید سرعت گیرد و بخشی از کارها باید ناظر بر آینده باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان