Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به افزایش تماس های مردمی با سامانه 110 پلیس و طرح سوالات مردم در خصوص محدودیت های کرونایی، گفت: سامانه 110 صرفا برای فوریت های پلیسی طرح ریزی شده است.  

 سردار "پرویز یعقوبی "با اشاره به اجرای محدودیت های مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان داشت: با توجه به اجرای طرح سراسری محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی و استعلام در خصوص نحوه اجرای طرح تردد به نحو چشمگیری افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در دو روز اول طرح بیش از 210 هزار تماس با سامانه 110 گرفته شد، گفت: حجم تماس های صورت گرفته با سامانه 110 چهار برابر افزایش داشه است که ادامه این روند باعث از بین رفتن تماس های شهروندان در موقعیت های اضطراری می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه به منظور کاهش مشغول ماندن خطوط 110 و با توجه به اینکه سامانه 110 برای رسیدگی به فوریت های پلیسی می باشد، عنوان داشت: توصیه می شود شهروندان گرانقدر تهرانی سوالات و موارد خود را در خصوص ویروس کرونا با سامانه 4030 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس۱۱۰ پلیس کرونا تماس سردار یعقوبی محدودیت های کرونایی سامانه 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله جهان‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله‌ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنان شلیک و هر ۲ متهم را زمینگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6097652

دیگر خبرها

  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • خالی کردن حساب با سوال ۱۰۰ میلیونی!
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!