Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه ۴۱ نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به دو هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.

او اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، ۴۹۲ هزار و ۳۵۷ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۱۴۵ هزار و ۶۴۰ مورد مثبت شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اکبری همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۱۳۲ هزار و ۵۲۹ نفر اعلام کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: هم اکنون هزار و ۹۸۳ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند، همچنین از این تعداد، ۳۴۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به روند رو به کاهش موارد بستری مبتلایان به کروناویروس در بیمارستان های استان، ابراز امیدواری کرد تا با اجرای محدودیت های کرونایی و مشارکت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و پرهیز از ترددهای غیرضرور، این بیماری را در استان کنترل کنیم.

کد خبر 5083613

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا علی اکبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بارش باران هفته بسیج گرگان کمک مومنانه ترور دانشمندان هسته ای بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد