Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: مردم ولی نعمت و ارزشمندترین سرمایه های نظام هستند که خدمت به آنها باید سرلوحه فعالیت همه مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار محمد شاهرخی فرماندهی سپاه استان در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که روز یکشنبه در دفتر فرماندهی سپاه برگزار شد با اشاره به شهادت دانشمند هسته ای کشور محسن فخری زاده اضافه کرد: این سردار شهید و دانشمند بزرگ هسته ای کشور اقدامات ارزنده ای در صنایع هسته ای و دفاعی از خود برجای گذاشت و نسل های آینده دستاوردهای این خدمات را خواهند دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاهرخی یادآورشد: این ترور کور نشان داد دشمنان هرگز راضی نیستند تا ایران اسلامی در عرصه های علمی و هسته ای به موفقی برسد و ترور دانشمندان ما نقطه عجز و ناتوانی دشمنان کشور است.

وی بیان کرد: شهید سردار فخری زاده از دانشمندان شاخص و بی نظیری بود که در حوزه های گوناگون از جمله دانش هسته ای، دفایی و پزشکی توانمندی های بالایی داشت و در تولید واکسن ایرانی کرونا نیز اخیرا مشارکت جدی داشت و با شهادت خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را با طراوت و قویتر کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین در ادامه به ویژه گی های یک بسیجی واقعی اشاره کرد و گفت: بسیجی مخلص متعلق به همه مردم است و به هیچ گروه و جناحی وابستگی ندارد و برای صیانت از خاک و ناموس و کیان کشور دغدغه مند است.

وی به نقش مردم در عرصه های انقلاب هم اشاره  کرد و یادآورشد: ویژگی انقلاب مردمی بودن آن است و برخلاف سایر تحولات جهانی با کودتا، جنگ و لشگرکشی بدست نیامد بلکه با یک قیام همگانی و جوشش مردمی صورت گرفت و به پیروزی رسید.

سردار شاهرخی درادامه در خصوص دشمنی ها و توطئه های دشمنان از بدو انقلاب  اسلامی تاکنون گفت: جنگ تحمیلی، فتنه سالهای ۸۸  و ۹۸ و ترورهای کور از جمله طراحی های دشمن ّبرای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که مردم با هوشیاری و حضور مقتدرانه خود اجازه ندادند تا توطئه دشمنان به ثمر برسد.

شاهرخی گفت: مردم بهترین و ارزشمندترین سرمایه های نظام هستند و باید قدردان آنها باشیم که در صحنه های حساس از نظام پشتیبانی کرده اند.

وی اظهارداشت: مردم در چهار دهه گذشته نشان دادند که پای ارزش های انقلاب ایستاده اند و  امروز دشمن برای اینکه مردم را از آرمان های انقلاب و ارزش های دینی دور کند در عرصه اقتصادی فشارهای زیادی وارد کرد تا موجب بی اعتمادی و نا امیدی مردم شود.

فرمانده سپاه استان قزوین افزود:  مردم ولی نعمت ما هستند و ما وظیفه داریم با خدمت صادقانه به آنها قدردانشان باشیم و در حل مشکلات کوتاهی نکنیم.

سردار شاهرخی وحدت و همدلی را موجب پیشرفت و توسعه کشور دانست و یادآورشد: امروز به جای سیاسی کاری که موجب عقب ماندن کشور می شود باید به دنبال خدمت به مردم باشیم تا گره های زندگی مردم گشوده شود.

وی بیان کرد: از مدیران استان و مسئولان شهری انتظار داریم اولویت خود را گره گشایی از مشکلات و خدمت به مردم قرار دهند تا اعتماد به نظام تقویت شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده سپاه قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تاکید کرد: باور داریم رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن 17 اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

17 اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است
  • رفع مشکلات مردم با همت مدیران امکان پذیر است
  • فعالیت ۳۰هزار خادم‌یار رضوی در ۱۹حوزه تخصصی فرهنگی و اقتصادی
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌مقیاس در کشور ساخت
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد