Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد کل موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در استان اصفهان یک هزار و ۳۱۴ نفر بودند که ۴۷۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس شناسایی شده ۲۲۹ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین در این بازه زمانی ۲۵۲ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۷۰۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۶۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

او آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان را ۴۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۱ نفر فوت شده مثبت کرونا بوده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان به کرونا قرنطینه خانگی استان اصفهان مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۶۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • ۵ روش از مؤثرترین درمان‌های مکمل در بهبود سرطان
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان