Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@22:25:44 GMT

افزایش ۴ برابری تماس تهرانی‌ها با پلیس ۱۱۰

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۷۲۱۷

افزایش ۴ برابری تماس تهرانی‌ها با پلیس ۱۱۰

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به افزایش تماس های مردمی با سامانه 110 پلیس و طرح سوالات مردم در خصوص محدودیت های کرونایی، گفت: سامانه 110 صرفا برای فوریت های پلیسی طرح ریزی شده است.  

 سردار "پرویز یعقوبی "با اشاره به اجرای محدودیت های مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ، بیان داشت: با توجه به اجرای طرح سراسری محدودیت های کرونایی از ابتدای آذر ماه تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی و استعلام در خصوص نحوه اجرای طرح تردد به نحو چشمگیری افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در دو روز اول طرح بیش از 210 هزار تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شد، گفت: حجم تماس های صورت گرفته با سامانه 110 چهار برابر افزایش داشه است که ادامه این روند باعث از بین رفتن تماس های شهروندان در موقعیت های اضطراری می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر اینکه به منظور کاهش مشغول ماندن خطوط 110 و با توجه به اینکه سامانه 110 برای رسیدگی به فوریت های پلیسی می باشد، عنوان داشت: توصیه می شود شهروندان گرانقدر تهرانی سوالات و موارد خود را در خصوص ویروس کرونا با سامانه 4030 در میان بگذارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا ۱۱۰ پلیس ۱۱۰ تماس با 110 عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سامانه 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی با تذکر به وزارت نیرو به جهت قطع برق صنایع و چاه‌های کشاورزی در فصل گرما که ضرر‌های اقتصادی فراوانی به دنبال دارد، گفت: در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم به وزارت نیرو این دولت ساخت نیروگاه‌ها به منظور تامین برق کشور گوشزد شد چراکه طی دهه گذشته کمتر به این موضوع توجه شده بود، لذا عدم توسعه نیروگاه‌ها تهدیدی برای صنعت کشاورزی و صنایع به شمار می‌آید.   وی افزود: تامین برق صنایع فولادی و حتی محدودیت‌های پیرامون برق این کارخانجات تاثیر بسیار منفی در تولید داشته و ارزش‌افزوده را به شدت کاهش می‌دهد هرچند طبق قانون صنایع می‌تواند با احداث نیروگاه برق مورد نیاز خود را تامین کنند، اما بخش خصوصی نیاز به حمایت بیشتری جهت به نتیجه رساندن چنین پروژه عظیمی دارد.   نماینده اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه وزارت نیرو باید با افزایش تولید برق محدودیت برق صنایع در تابستان را کاهش دهد، گفت: در شرایط فعلی راحت‌ترین استراتژی و راهبرد برای مدیریت برق، صرفا قطع آن است چراکه راهکار‌های دیگر زحمت بسیاری دارند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران