Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت در محکومیت ترور ناجوانمردانه«شهید محسن فخری زاده» بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت در محکومیت ترور ناجوانمردانه«شهید محسن فخری زاده» بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرده است.
بسم الله القاصم الجبارین؛

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه، فمنهم من قصه نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»


بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بزدلانه جنایتی برگرفته از خباثت و خوی وحشی گری اندوه دیگری بر قلب امت شهید پرور و مقاوم نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع همچون دیگر جنایات شبکه‌ی تروریسم بین الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویسهای سیا و موساد، نشان از به بن بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.


نیک می دانیم رشد شتابنده‌ی علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتارهای شنیع و قساوت‌آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد و مصداق آیه شریفه واعدوا لهم مااستطهم من قوه، این قبیل اقدام کوردلانه، قدرت ایران اسلامی را برای دفاع از آرمان های خود مقاومت تر، قوی تر و مستحکم تر خواهد کرد.


اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) ،خانواده مکرم ایشان و جامعه فرهیختگان علمی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت داریم و به موازات محکومیت این اقدام دشمنان خبیث، آمادگی خود را برای هرگونه جانفشانی و شرکت در انتقام سخت از دشمن زبون اعلام می داریم.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید فخری زاده ترور اتحادیه تشکل های قرآنی کشور اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • بیانیه ۵ زبانه تشکل‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان پیرامون حوادث دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • ۶۵ استاد نمونه کشوری تجلیل شدند
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا