Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-فرمانده انتظامی استان اردبیل از اعمال تذکر لسانی به بیش از ۱۲ هزار متصدی واحدی صنفی متخلف در اعمال محدودیت‌های کرونایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،   سردار هوشنگ حسینی بعدازظهر امروز در بازدید از بازار اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در استان از آغاز طرح تا کنون پلیس به 12 هزار و 829 متصدی واحد صنفی تذکر لسانی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان اردبیل ادامه دارد، گفت: در سطح استان  اکیپ‌های بازرسی فعال بوده و نظارت لازم بر فعالیت اصناف و همچنین دستگاه‌های اجرایی را دارند و نیروی انتظامی نیز با متوسط 300 نفر نیرو در روز به اجرای هرچه بهتر این طرح کمک می‌کنند.

آمار مبتلایان به کرونا در استان گیلان پس از اعمال محدودیت‌ها تثبیت شدبیش از 590خودرو در جریان اعمال محدودیت‌های کرونایی استان مرکزی جریمه شدروزبازارها در شهرهای قرمز استان مرکزی تعطیل شود/ ضرورت اهتمام شهرداری به اجرای محدودیت‌ها

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه اقشار اجتماعی در اجرای هدفمند طرح محدودیت‌های کرونایی همکاری و مشارکت شایسته‌ای داشته، تصریح کرد: حفظ سلامت مردم و قطع زنجیره انتقال بیماری مهم‌ترین هدف ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان است که باید بیش از پیش از سوی مردم مورد توجه قرار گیرد.

حسینی همچنین به پلمپ 282 واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونایی اشاره کرد و افزود: این نیروی مردمی و انقلابی خود را سکاندار امنیت مردم  می‌داند و  در راستای حفظ سلامت مردم با هیچ کسی شوخی ندارد و با متخلفان محدودیت‌هایی کرونایی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مبارزه با این بیماری منحوس کووید-19 وظایف نیروی انتظامی را در حوزه تامین جان و امنیت مردم بیشتر و گسترده‌تر کرده و امروز همه واحدها و بخش‌های این نیرو پای کار اجرای طرح‌ محدودیت‌های کرونایی هستند.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران