Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نجاتی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ میلیمتر باران در این شهرستان ثبت شد افزود:خوشبختانه این بارش ، آسیب و خسارت جانی نداشت و با تلاش ماموران راهداری در طول شب گذشته، ریزش‌برداری انجام،و بیشتر مسیرهابه همت اداره راهداری، شهرداری‌ها، بخشداری ها و دهیاری ها رفع انسداد شد و بقیه در چند ساعت آینده به صورت کامل بازگشایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه‌ هم اکنون مشکل آمدو شد در این شهرستان وجود ندارد ادامه داد:ریزش برداری در حد فاصل روستای پُل بریده تا ورودی شهر باغملک در جاده  اصلی خوزستان به اصفهان بود که در جای جای این مقطع اتفاق افتاد و سبب چند مورد تصادف و برخورد با ریزش انباشته در سطح جاده شد.

نجاتی پور افزود:میزان بارندگی در ارتفاعات باغملک بیشتر از ۶۵ میلیمتر بود که سبب طغیان رودخانه ها و مسیل ها شد؛ همچنین بارندگی موجب آبگرفتگی سطح معابر شهری و بالا آمدن آب و انسداد موقتی برخی خیابان ها در شهرهای باغملک، قلعه تل، صیدون و میداوود شد.

وی بیان کرد:بارندگی اخیر در مواردی موجب فرو ریختن برخی خانه‌های فرسوده و قدیمی، ریزش و آورد گل و لای در بستر معابر عمومی شد.

وی بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در باغملک را بسیار خوب و نوید بخش سال پر برکتی برای اهالی این منطقه دانست.

فرماندار باغملک به احداث ایستگاه باران سنجی در مرکز شهر باغملک در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: در شهر باغملک مرکز باران سنجی وجود ندارد و با پیگیری صورت گرفته اداره کل هواشناسی خوزستان به زودی ایستگاه باران سنجی خود را در مرکز شهر باغملک دایر خواهد کرد تا اطلاعات مربوط به نزولات جوی شهرستان پایش و اطلاع رسانی شود.

جاده هفتکل، باغملک، ایذه به سمت چهارمحال و بختیاری و اصفهان یکی از جاده‌های پرتردد جنوب غرب کشور است که  چهاربانده کردن آن در سال‌های گذشته آغاز شده است.

برچسب‌ها بارندگی سازمان هواشناسی كشور بارش باران باغملک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی سازمان هواشناسی كشور بارش باران باغملک بارندگی سازمان هواشناسی كشور بارش باران باغملک اخبار کنکور شهر باغملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.
وی اضافه کرد: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.
این کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴. ۷ میلی‌متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.
آهنگرزاده افزود: از ابتدای امروز نیز رگبار باران شهرهای نیشابور، کاشمر، تربت جام، فریمان، بردسکن و تایباد را دربرگرفته که در برخی نقاط رعد و برق نیز رخ داده و بیشترین میزان بارش مربوط به کاشمر با پنج میلی‌متر بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی