Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رسانه باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی سرمربی ارزنده پرسپولیس، قرارداد خود با این باشگاه را به مدت دو سال تمدید کرد.

گل‌محمدی که از نیم فصل لیگ نوزدهم به پرسپولیس بازگشت، موفق شد قهرمانی لیگ برتر و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را در همین مدت اندک به دست بیاورد و بنا به خواسته هواداران و با تلاش مدیریت باشگاه، قراردادش تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که با یحیی گل محمدی به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، در چهار دوره گذشته مسابقات لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

پرسپولیس روز ۲۹ آذر در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فینالیست منطقه شرق خواهد رفت تا در صورت پیروزی بتواند پس از ۲۷ سال ایران را صاحب عنوان قهرمانی در این مسابقات کند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب سوپرفینال والیبال لیگ قهرمانان اروپا دو تیم ترنتینو از ایتالیا و یاستربسکی ونگل از لهستان در سالن آنتالیا اسپور شهر آنتالیا به مصاف یکدیگر رفتند، که در نهایت این تیم ترنتینو ایتالیا بود که بر خلاف پیش بینی های کارشناسان که بازی نزدیکی را متصور بودند، با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و قهرمان جام باشگاه های اروپا در فصل 24-2023 لقب بگیرد.

در این دیدار که در ترکیب ترنتینو ریکاردو اسبرتولی و دنیل لاویا دو بازیکن از مصدومیت برگشته این تیم نیز حضور داشتند، ترنتینویی‌ها ست های بازی را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند تا شاگردان فابیو سولی پس از سیزده سال دوباره عنوان قهرمانی جام باشگاه های اروپا را کسب کند. شاگردان مارسلو مندز در تیم یاستربسکی ونگل لهستان نیز همچون سال گذشته به نایب قهرمانی در این تورنمنت رضایت دادند و نتوانستند سه‌گانه این فصل خود را تکمیل کنند.

در این دیدار الکساندر میکلتو دریافت کننده قدرتی از ترنتینو سیزده امتیاز کسب کرد و برای یاستربسکی توماژ فورنال دوازده امتیاز به دست آورد. از نکات جالب توجه این دیدار این بود که ریکاردو اسبرتولی پاسور ترنتینو امروز با دستی بانداژ شده برای تیمش پاس داد.

ترنتینو که در این فصل نتوانسته بود سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از لیگ داخلی به دست بیاورد، حالا این شانس را دارد که دوباره در این جام شرکت کنند.

این چهارمین قهرمانی ترنتینو ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا بود و اجازه نداد تا لهستانی ها این جام را هم از آن خود کنند. پیش از این دو تیم لهستانی قهرمان کاپ و چلنج کاپ اروپا شده بودند. ترنتینو ایتالیا با این قهرمانی سهمیه جام باشگاه های جهان را نیز به دست آورد.

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود