Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال‌الدین معیریان پس از حدود یک ماه بستری بودن در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا به منزل بازگشت.

بابک معیریان - فرزند این طراح چهره‌پردازی نامدار سینما - به ایسنا گفت: خوشبختانه روز گذشته پدرم که بیش از 20 روز در بیمارستان بستری بود ترخیص شد و اوضاع عمومی‌شان خیلی بهتر است.

او با اشاره به اینکه درگیری ریه با کرونا کاملا رفع شده افزود: از این پس باید مراقبت و فیزیوتراپی (ریه) در منزل انجام شود و همین که به خانه برگشته‌اند برای ما جای شکر و خوشحالی زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال‌الدین معیریان که متولد سال ۱۳۲۰ است، کار خود را به عنوان چهره پرداز با فیلم «آرامش در حضور دیگران» ناصر تقوایی آغاز کرد و در طول این سال‌ها، مسئولیت طراحی و چهره‌پردازی در فیلم‌های زیادی را بر عهده داشته که از آن جمله به «مرگ یزدگرد» بهرام بیضایی، «کمال الملک» علی حاتمی، «سرب» و «رد پای گرگ» مسعود کیمیایی، «کشتی آنجلیکا» محمد بزرگ‌نیا، «جیب‌برها به بهشت نمیروند» ابوالحسن داوودی، «دو نفر و نصفی» یدالله صمدی، «سارا» داریوش مهرجویی، «خانه ای روی آب» بهمن فرمان آرا، «قارچ سمی» و «مزرعه پدری» رسول ملاقلی پور و «افسانه آه» و «آتش بس» تهمینه میلانی می‌توان اشاره کرد. 

او 12 آبان‌ماه به دلیل مبتلا شدن به کرونا در بیمارستان بستری شد و با وجود 80 درصد درگیری ریه در مقطعی، بخاطر مساعد نبودن روند درمانی به بیمارستان دیگری منتقل شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003BIL

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جلال الدین معیریان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ محمد رنگانه گفت: این طرح با هدف رفاه شهروندان و براساس مطالبه مردمی با عنوان طرح یک روزه ترخیص موتور شارژی‌های توقیفی با حمایت دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که موتور شارژی توقیفی دارند با در دست داشتن قبض پارکینگ و مدارک لازم فردا یکشنبه نهم اردیبهشت به پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش مراجعه کنند و مراحل ترخیص یک روزه وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

سرهنگ زنگانه گفت: پلیس راهور با سامانه ۱۲۰ در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه ترافیک است.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • درگیری ۲ همکلاسی در شوش منجر به قتل شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش