Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در سومین روز از برگزاری دور رفت رقابت های دسته برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در گروه دوم ، تیم ستارگان فارس از ساعت ۱۴ روز دوشنبه دهم آذرماه به مصاف تیم خجسته اسلامشهر خواهد رفت .

نماینده فارس در دو بازی گذشته خود با نتایج مشابه ۳-صفر مغلوب تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان شده و حال امیدوار است در آخرین بازی از مرحله گروهی موفق به کسب پیروزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم خجسته اسلامشهر نیز به مانند ستارگان فارس ، با دو شکست گام به دیدار سوم می ﮔﺬﺍﺭﺩ و باید دید مصاف تیم های شکست خورده روزهای اول و دوم این رقابت ها به سود کدام تیم پایان می رسد.

در جدول رده بندی گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان کشور ، تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان با ۶ امتیاز در مکان های اول و دوم قرار دارند و خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس بدون امتیاز و بخاطر تفاضل گل ، رده های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

دیگر دیدار حساس روز سوم این گروه را تیم های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان ، ساعت ۱۷ روز دوشنبه برگزار می کنند.

مرحله رفت گروه دوم رقابت های دسته برتر والیبال بانوان باشگاههای ایران بصورت متمرکز و با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا ، به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان والیبال بانوان تیم ستارگان فارس باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ساحلی‌بازان با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در دیدار بعد به مصاف نیوزیلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) روند. تیم ملی ایران در صورت شکست نیوزیلند به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • ایران هراسی در مقابل آموزش زبان فارسی و تبلیغ سفر به ایران
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • جیمی کرگر: بایرن مونیخ عملکرد بهتری مقابل رئال مادرید داشت ولی نتوانست برنده شود / زیرنویس فارسی
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران