Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، ششمین قسمت از فصل چهارم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «تنها مدرس» به کارگردانی معین شافعی روی آنتن شبکه مستند می رود.

مستند «تنها مدرس»، روایتی از تولد تا شهادت سیدحسن مدرس است و ابعاد زندگی سیاسی- مبارزاتی این عالم را بررسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم تلاش کرده با بهره‌گیری از تصاویر آرشیوی، روایتی همه‌جانبه از فعالیت‌های شهید مدرس را ارائه دهد. 

به گفته معین شافعی کارگردان این اثر، «مدرس در زمان قاجار هم شبیه هم‌دوران‌های خودش نبود و با روحانیان درباری فاصله زیادی داشت و استقلال و تفکرش دقیقاً منطبق بر شخصیت یک روحانی واقعی بود.»

مستند «تنها مدرس» پس از ۲ سال تحقیق و پژوهش و تصویربرداری در شهرهای تهران، کرمانشاه، اصفهان و استانبول به سیزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رفت و حالا در ایام سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس برای اولین بار روی آنتن شبکه مستند می‌رود.  

در این قسمت و پس از پخش مستند، میز گفتگوی برنامه با حضور خسرو معتضد مورخ و تحلیلگر مسائل تاریخی و نعمت احمدی حقوق‌دان و پژوهشگر تاریخی برگزار شده و شخصیت و رفتار سیاسی اجتماعی مدرس، معرفی، نقد و بررسی می‌شود. همچنین سعید هاشم‌زاده و امیر ابیلی به نقد فرمی و ساختاری مستند «تنها مدرس» خواهند پرداخت.

این قسمت از برنامه «به اضافه مستند» روز سه‌شنبه ۱۱ آذر ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۱۲ آذر ساعت ۹ صبح و جمعه ۱۴ آذر ساعت ۱۴ است.

«به اضافه مستند»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مهم‌ترین مستندهای داخلی و خارجی در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای امین قدمی، کارگردانی محسن کریمیان و تهیه‌کنندگی یاسر فریادرس در ساختاری جدید و آیتم‌های مختلف سه‌شنبه‌های هر هفته روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

کد خبر 5083689 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله شهید مدرس شبکه مستند سیما مستندساز محسن فخری زاده تئاتر ایران پرویز پورحسینی موسیقی ایرانی ویروس کرونا شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی درگذشت چهره ها شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت فیلم کوتاه آلبوم موسیقی سینمای مستند فیلم سینمایی جشنواره فیلم مقاومت شبکه مستند تنها مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک