Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید پیش از بازی امروز تیمش برابر والنسیا اقدام جالبی برای ادای احترام به دیه گو آرماندو مارادونا فقید انجام داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتلتیکو مادرید با سیمئونه در یک بازی سخت و دشوار در لالیگا موفق شد والنسیا را در مستایا با نتیجه ۱-۰ شکست دهد تا همچنان به نتایج خوب خود در لالیگا طی هفته‌های اخیر ادامه داده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی بین دو تیم والنسیا و اتلتیکو مادرید به احترام دیه گو آرماندو مارادونا که چند روز پیش در سن ۶۰ سالگی به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داده بود، با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

بعد از این یک دقیقه سکوت دیه گو سیمئونه ، سرمربی اتلتیکو مادرید اقدام جالبی انجام داد و با دست زدن برای هم تیمی و دوستش سکوت مستایا را شکست؛ این در حالی بود که از اسکوربرد ورزشگاه خانگی والنسیا ویدئویی از جام جهانی ۱۹۸۶ که مارادونا در آن به تنهایی آرژانتین را به مقام قهرمانی رسانده بود، پخش می شد.

 

سیمئونه چهارشنبه و بعد از تساوی اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لوکوموتیو مسکو نیز درباره مارادونا گفته بود:

” زمانهایی را که می توانستم به او نزدیک باشم را به خاطر می آورم. او همیشه با من فوق العاده رفتار می کرد و وقتی من خیلی جوان بودم به بازی های سویا نگاه می کرد. او به من نشان داد تیم ملی چه تیمی است و بازی در آرژانتین چه حسی دارد. او بهترین بود و هست.”

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیه گو آرماندو مارادونا دیه گو سیمئونه اتلتیکومادرید دیه گو آرماندو مارادونا دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد مهدی طارمی اتلتیکو مادرید دیه گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم» ادای احترام کرد
  • ادای احترام رئیسی به محمدعلی جناح «قائد اعظم»