Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و صنعت نفت ابادان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که از سوی یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر مسئولانه مقابل مسئول رسمی مسابقات رخ داد.

وی طبق ماده ۵۵ به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدیدنظر است)

همچنین دیدار تیم های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در حالی روز ۲۹ آبانماه برگزار شد که از سوی رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داوری رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی طبق ماده ۵۵ به توبیخ کتبی محکوم شد. (این رای قطعی است)

بیشتر بخوانید: برنامه هفته پنجم تا هفتم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد

(با اعلام کمیته انضباطی، چنانچه گزارش دیگری خارج از شئونات مبنی بر اعتراض مربیان تیم ها از جمله آقای خطیبی به کمیته انضباطی ارسال شود، تنبهات مقتضی اعمال خواهد شد)

کمیته انضباطی محمود فکری، سرمربی تیم استقلال تهران را به دلیل تخلفش در دیدار مقابل فولاد خوزستان و با توجه به شکایت باشگاه فولاد خوزستان، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم کرد. (این رای از حیث محرومیت قطعی و از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمود فکری یحیی گل محمدی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره دیدار دو تیم مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگزار شد و از سوی رحمان احمدی مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

جریمه نقدی سپاهان و 4 باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده

 

وی به همین خاطر به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم شد که این به مدت شش ماه تعلیق می‌شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رأی از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی