Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن لاله روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بهسازی سیمای بصری و المان سازی ورودی شهر پردیس از جاده قدیم جاجرود با صرف اعتباری معادل ۴۰۰ میلیارد ریال در محدوده نواحی صنعتی سیاهسنگ و خرمدشت (فازهای ۷ و۸) پردیس در حال اجرا است.

وی با اشاره به جزئیات اجرای عملیات اصلاح هندسی در محدوده خدمات شهری فازهای ۷و ۸ صنعتی پردیس، اظهار داشت: تبدیل بخشی از جاده به خیابان با رفوژ (گذرگاهی در وسط معبر سواره رو که فضایی امن برای عابر پیاده ایجاد می‌کند) میانی ورودی شهر پردیس در مسیر جاده قدیم با هدف امنیت بخشی به تردد عابران در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: نصب نرده، کاهش سرعت خودروها، تأمین روشنایی و زیبایی بخشی با استفاده چراغ‌های مبله شهری در در ورودی شهر پردیس ازجاده قدیم جاجرود که گذرگاه اصلی تردد مسافران پر شمار شمال از این محدوده است، توسط شهرداری پردیس در دست اقدام و اجرا است.

لاله با بیان اینکه پیش از این برای زیبا سازی وردی شهر پردیس برنامه ریزی نشده بود، اظهار داشت: مسافران شمال شهر پردیس را ندیده و از کمربندی راهی شهرهای شمالی می‌شدند با تبدیل جاده به خیابان و کاهش سرعت خودروها و زیبا سازی ورودی شهرشاهد افزایش تردد مسافران در شهر جدید پردیس خواهیم بود.

وی افزود: برای احیای فضای سبز، رسیدگی به وضعیت رمپ و لوپ‌های پل بتونی فازهای صنعتی ۷و۸، بهسازی نمای مغازه‌های کنار جاده با همکاری کسبه نیز برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس با اشاره به پیشنهاد شورای اسلامی پردیس برای تأمین دسترسی محلی، اظهار داشت: بعد از پل خلیج فارس برای تردد صنعتگران پروژه دسترسی محلی با صرف یک و نیم میلیارد تومان اعتبار اجرایی شد تا صنعتگران با طی مسافتی کوتاه از نواحی صنعتی به پردیس و بلعکس تردد داشته باشند و رفع گره‌های ترافیکی در محدوده یاد شده از دیگر مزایای اجرای این پروژه است.

لاله با اشاره به اجرای پروژه بهسازی آسفالت در ورودی روستای اصطلک، اظهار داشت: اصلاح و بهسازی آسفالت جاده کارخانه سیمان، ورودی جاده اصطلک و باغکمش از زیر پل خلیج فارس با صرف ۲ میلیارد تومان اعتبار یکی دیگر از پروژه‌های اجرایی برای امنیت بخشی تردد کامیون‌ها است و تأمین روشنایی ورودی جاده نیز همزمان در دست اقدام و اجرا است.

وی ادامه داد: کانال بتونی سیاهسنگ را برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در بازندگی های شدید برای جلوگیری از آسیب پذیری بستر رودخانه و آسیب رسانی به سوله‌های صنعتی با ۳ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: طی سال‌های مالی ۹۷ و ۹۸ در حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های عمرانی برای حریم و محدوده پایین جاده شامل فازهای صنعتی ۷ و۸ پردیس، بخش‌های پیرامونی، حریم و محدوده صرف شد.

وی با اشاره به جزئیات پروژه‌های عمرانی، اظهار داشت: آسفالت خیابان‌های اصلی خرمدشت، اصلاح هندسی مجدد میدان صنعت در بلوار اصلی، لکه گیری در خیابان‌های ۲ متری غربی، بلوار شرق سیاهسنگ، ۱۸ متری قائم و ۲۴ متری سینا اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: ۵ بافت صنعتی در شهرستان پردیس واقع شده که ۳ ناحیه صنعتی در جاجرود و ۲ ناحیه صنعتی در پردیس و بومهن مستقر هستند و مهمترین و باسابقه‌ترین این بافت‌ها خرمدشت و سیاهسنگ با ۴ هزارو پانصد واحد صنفی، صنعتی و ۴۵ هزار نفر نیروی فعال هستند.

لاله با اشاره به قدمت مناطق صنعتی خرمدشت و سیاهسنگ، اظهار داشت: از سال ۱۳۴۶ پلاک شماره ۲۰۶ خرمدشت از پلاک ۳و ۴ قطعه بندی و برای استقرار صنایع آماده شده است.

وی با بیان اینکه مزیت نسبی شهرستان ما صنعت است، اظهار داشت: بر اساس آمار بیش از ۸ هزار واحد صنفی و صنعتی در ۵ ناحیه جاجرود، تپه سیف، بومهن، خرمدشت و سیاهسنگ با اشتغالزایی برای یکصد هزار نفر چرخه اقتصادی به همراه ارزش افزوده مناسب برای شهرستان تأمین می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: نواحی صنعتی یکی از منابع درآمدی مناسب در حوزه پرداخت مالیات، عوارض ساخت و ساز، پایان کارو عدم خلافی هستند و شهرداری پردیس هم در مقابل خدمات رسانی خوبی به این نواحی ارائه می‌کند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس خرمدشت بومهن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس خرمدشت بومهن شهرستان پردیس خرمدشت بومهن اخبار کنکور میلیارد تومان اعتبار ورودی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزاد راه‌های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف وحادثه خیز آزاد راهی و ۳ نقطه بزرگ راهی و ۲ نقطه نیز در راه‌های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.    وی خاطر نشان کرد: برای رفع یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    این مقام مسئول با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محور‌های مواصلاتی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید انجام شد.    مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم‌های روشنایی در محور‌های برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که ۱۰ عملیات در مسیر بزرگراهی و ۲ عملیات در مسیر راه اصلی بوده اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.   دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، تعمیر و نصب شد.   وی ادامه داد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلوی اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه‌ها طی سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه