Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد انصاری می گوید که برای بازگشت به میادین فوتبال عجله‌ای ندارد و با آمادگی کامل بازخواهد گشت. او همچنین معتقد است که پرسپولیس با کمک همه اهالی فوتبال می تواند با دست پر از فینال لیگ قهرمانان آسیا بازگردد و افتخاراتش را تکمیل کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدافع مصدوم تیم پرسپولیس این روزها تمرینات اختصاصی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می دهد و آنطور که خودش می گوید عجله‌ای برای بازگشت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که با مشکل مصدومیت رو به رو است در حال حاضر دوران آماده سازی مقدماتی را انجام می دهد.

انصاری در خصوص آخرین وضعیت خود، گفت:

در این مدت، با تمرکز بالا روی بهبود مصدومیتم کار کردم که شکر خدا با زحمات کادرفنی و کادرپزشکی، شرایط خوبی دارم. مدتی است تمرینات اختصاصی را در دو نوبت هر روز انجام می‌دهم و عجله‌ای برای بازی ندارم تا بتوانم با آمادگی صددرصد بازگردم.

انصاری در مورد بازی‌های لیگ بیستم در سه هفته اخیر، گفت:

لیگ امسال به خاطر شیوع کرونا، شرایط خاصی دارد و از الان زود است که در مورد وضعیت و آمادگی تیم‌ها صحبت کنیم. باید چند هفته بگذرد تا تیم‌ها شکل اصلی خود را پیدا کنند.

او  در خصوص فینال آسیا افزود:

خدا را شکر در چند سال اخیر توانستیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم. پرسپولیس ایران جزو بهترین تیم‌های آسیا و فینالیست شایسته‌ای برای این رقابت‌ها است.

مدافع سرخپوشان همچنین گفت:

بیشتر از هر چیز، پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. از همه می‌خواهیم به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند و کمک کنند تا بتوانیم دست پر از قطر بازگردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس ایران لیگ قهرمانان آسیا محمد انصاری مدافع پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان