Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم های فوتبال پرسپولیس و شهرخودرو که پیش‌تر با نام «پدیده» در مسابقات لیگ برتر حضور داشت تاکنون ۱۲ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۷ برد برای پرسپولیس، ۴ تساوی و یک برد برای تیم مشهدی بوده است.

پرسپولیسی‌ها در ۱۲ دیدار گذشته ۱۹ بار موفق شده‌اند دروازه شهرخودرو را باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت مقابل نیز تیم مشهدی ۸ بار موفق به گلزنی مقابل سرخ‌ها شده است؛ بنابراین تعداد گل‌های زده پرسپولیس بیش از ۲ برابر شهرخودرو در دیدار‌های رو در رو است.

گفتنی است که ۲ تیم ۲ بار هم در جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند؛ نخستین بار سال ۹۲ که شهرخودرو (پدیده سابق) در لیگ یک حضور داشت. این بازی که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شد در نهایت با برتری ۵ بر یک پرسپولیس خاتمه یافت. در آن دیدار مجید نورمحمدی (گل به خودی)، رضا نورمحمدی، یونس شاکری، میلاد غریبی و هادی نوروزی برای سرخ‌ها گلزنی کردند.

دومین دیدار ۲ تیم در یک چهارم نهایی جام حذفی و سال ۹۷ برگزار شد؛ تساوی یک - یک حاصل تلاش شاگردان گل‌محمدی و برانکو در ۱۲۰ دقیقه بود، اما در انتها پرسپولیس در ضربات پنالتی، موفق به صعود به دور بعد شد.

نکته جالب تقابل‌های ۲ تیم این است که در کارنامه شهرخودرو تنها یک برد مقابل پرسپولیس دیده می‌شود؛ این برد در بازی رفت ۲ تیم در لیگ نوزدهم در مشهد رقم خورد؛ جایی که تیم شهرخودرو در حالی در دقایق انتهایی موفق به گلزنی و برد مقابل پرسپولیس شد که یحیی گل‌محمدی هدایت این تیم را برعهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

 

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره دورتموند در اروپا نظیر ندارد! (عکس)
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور