Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: حاکمان آمریکا در حالی در همه گیری کرونا، مانع ارسال یک ماسک ساده به ایران شدند که ما با اتکاء به داخل اکنون ماسک و تجهیزات لازم را صادر هم می‌کنیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در توئیتی تأکید کرد که باید ذات حاکمان آمریکا را شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن توئیت وی به شرح زیر است:
«برخی تلاش دارند خبر از رونق نان و آب مردم، با آمدن فردی جدید در کاخ سفید بدهند. باید ذات حاکمان آمریکا را شناخت و البته از فرصت ها استفاده کرد. آنها در همه گیری کرونا، مانع ارسال یک ماسک ساده به ایران شدند. اما ایران با اتکاء به داخل اکنون ماسک و تجهیزات لازم را صادر هم میکند.»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاکمان آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)

 

 

 

منبع : راهنماتو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه نان سیر پنیری به سبک رستوران‌های مشهور (فیلم) طرز تهیه گوجه بادمجان به سبک فرانسوی (فیلم) طرز تهیه سیب زمینی توپی سوخاری با مغز پنیری (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه ساخت یک ابزار ساده و کارآمد برای تیز کردن چاقو در خانه (فیلم)
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • یک ترفند ساده و سریع: آسانترین راه پیچیدن دلمه برگ مو (فیلم)
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد