Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان آذربایجان‌غربی در هفته سوم لیگ مجازی کاراته در بخش کاتای مردان کشور، چهار عنوان برتر بخش تیمی را در رده‌های سنی مختلف کسب کردند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، تیم باشگاه حق نظری (الف) از میاندوآب به عنوان نماینده استان در گروه‌های نونهالان و خردسالان در گروه کمربندهای سفید، زرد و نارنجی و خردسالان در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش با ۲۱ امتیاز تیمی، ۴ صدرنشینی و ۱۹۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۸ امتیاز افرادی به مقام نخست دست یافت.

باشگاه حق نظری (ب) دیگر نماینده استان نیز با ۱۹ امتیاز تیمی، یک صدرنشینی و کسب ۱۹۱.۷۶ امتیاز انفرادی در رده دوم قرار گرفت.

در گروه کمربندهای آبی، سبز و بنفش رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان نیز باشگاه فرهنگی ورزشی حق نظری با ۲۱ امتیاز تیمی، پنج صدرنشینی و ۱۷۳.۰۸ امتیاز انفرادی به مقام نخست دست یافت.

در گروه کمربندهای قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان نیز باشگاه حق نظری با ۱۷ امتیاز تیمی، ۲ صدرنشینی و ۱۹۰.۷۴ امتیاز انفرادی بعد از تیم‌های صنعت مس کرمان (الف) و (ب) در رده سوم قرار گرفت.

در نتایج انفرادی نیز عرفان بیگی و امیرحسین مرامی در رده سنی نونهالان کمربند قهوه‌ای و مشکی، آرمین جوانی، امیررضا مسلمان و آیدین بهاری در رده سنی خردسالان و نونهالان، امیر داداش‌زاده و مبین اکبریان در رده سنی نونهالان و نوجوانان موفق به کسب عنوان نخست کمربندهای مختلف شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاراته کاتا میاندوآب لیگ کاراته آذربایجان غربی لیگ مجازی کاتا امتیاز تیمی حق نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو

منچستریونایتد در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس برابر شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های منچستریونایتد و شفیلدیونایتد از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه‌شب به مصاف هم رفتند.

منچستر که در ۴ هفته اخیر با سه مساوی و یک شکست از جاده برد خارج شده بود، در این بازی خانگی برای تیم قعرنشین لیگ جزیره به دنبال سه امتیاز بود و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری رسید.

مسابقه با یک شوک برای منچستر در خانه آغاز شد و جیدن بوگل در دقیقه ۳۵، شفیلد را پیش انداخت، با این حال هری مگوایر در دقیقه ۴۲ گل تساوی یونایتد را به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک - یک دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم شفیلد توسط بن بریرتون در دقیقه ۵۰، دو بر یک بار دیگر پیش افتاد. البته این پایان کار نبود و برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل دوم و مساوی منچستر را به ثمر رساند.

در ادامه تلاش منچستر برای پیروزی در خانه بیشتر شد و فرناندز در دقیقه ۸۱ با یک شوت دیدنی گل سوم یونایتد را وارد دروازه شفیلد کرد تا برای اولین بار در این مسابقه شیاطین سرخ دست برتر را در مسابقه داشته باشند. راسموس هویلوند در دقیقه ۸۵ گل چهارم منچستر را به نام خودش ثبت کرد تا خیال اریک تن‌هاخ از برد راحت شود.

در نهایت منچستریونایتد توانست با نتیجه ۴ بر ۲ شفیلدیونایتد را شکست دهد و پس از ۴ هفته رنگ پیروزی را ببیند. منچستر با این برد ۵۳ امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

شفیلد هم با ۱۶ امتیاز در رده بیستم و آخر جدول باقی ماند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید