Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: بیست و یکم مهر ماه شکایتی با موضوع سرقت از منزل به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه تشکیل شد و ماموران کلانتری شخصی را به نام سیامک به عنوان مظنون پرونده دستگیر کردند و پرونده به همراه مظنون برای بررسی‌های تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه ششم در خصوص سرقت از منزلش توضیح داد، برادرم مدتی است برای انجام اموری در تهران ساکن نیست و منزلش خالی از سکنه است که شانزدهم مهر ماه برای سرکشی به خانه او مراجعه کردم و متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به ساختمان مقادیری از اسباب و لوازم منزلش را به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، پس از پیگیری موضوع متوجه شدم یکی از لوازم خانه برادرم در مغازه یکی از همسایگان است و با سوال از وی که چگونه آن را به دست آورده ای؟ اظهار داشت، وسیله را از شخصی به اسم داریوش خریداری کردم و اطلاعی از مسروقه بودن آن نداشتم که با همکاری او ماموران کلانتری موفق شدند داریوش را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام پلیسی افزود: در گام بعدی کارآگاهان از داریوش تحقیق کردند و متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی اعتراف کرد، در گذشته با برادر شاکی در ارتباط بوده و کلید منزل او را در اختیار داشتم و با استفاده از کلید، به محل ساختمان وی رفته و پس از سرقت، بخش زیادی از اموال را به شخصی به نام محمود فروخته ام.

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مالخر اموال سرقتی را در مخفیگاهش دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مغازه وی بخشی از اموال مسروقه متعلق به شاکی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه ششم انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستور قضایی اموال مکشوفه تحویل مال باخته شد و هر دو متهم پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار مجرمیت از سوی دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید

سارقان لوازم خودرو در تهران بازداشت شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی پایگاه ششم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند پنجه طلا در همدان منهدم شد

سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین ، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم