Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن صنفی مدیران رسانه ایران با صدور بیانیه‌ای، ترور شهید «محسن فخری‌زاده» از دانشمندان علمی-هسته ای کشور را محکوم کرده و خواستار پیشتازی رسانه‌های بین‌المللی در محکومیت تروریسم شد. خبرگزاری میزان - انجمن صنفی مدیران رسانه ایران با صدور بیانیه‌ای، ترور شهید «محسن فخری‌زاده» از دانشمندان علمی-هسته ای کشور را محکوم کرده و خواستار پیشتازی رسانه‌های بین‌المللی در محکومیت تروریسم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  متن بیانیه به این شرح است:   متفکر شهيد، استاد مطهري در تعريف مفهوم شهادت و شهيد چنين مي فرمايد:   « مرگي شهادت است که انسان با توجه به خطرات احتمالي يا ظني يا تعيين، فقط به خاطر هدفي مقدس و انساني و به تعبير قرآن، «في سبيل الله» از آن استقبال کند.    شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند علمی-هسته ای کشور نیز در راه اعتلای علمی ایران اسلامی تلاش می کرد که دشمنان کور دل ایران و اسلام به شهادتش رساندند.   تروریسم دولتی آمریکا و صهیونیست‌ها سال‌هاست بی‌پروا و ناجوانمردانه با همکاری منافقان و اشرار، نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار داده و این بار نیز ایران عزیز را از داشتن چنین فرزندی در عرصه علم و فن‌آوری محروم کردند؛ که قطعا راه روشن و گام پرامید این شهید بزرگوار امتداد خواهد داشت.   رسانه‌های ایران و جهان بر اساس رسالت آگاهی بخشی خود باید درصدد محکومیت تروریسم باشند تا ریشه این رفتارهای ناجوانمردانه در سراسر دنیا بخشکد.   تا جهانی عاری از جنگ و خشونت و در صلح و آرامش را تجربه کنیم.   از سوی دیگر، سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق بشری جهان نیز باید هم‌نوا با مردم زخم‌خورده از تروریسم و همگام با رسانه‌های ضد تروریسم، با قاطعیت هرچه‌تمام‌تر در مقابل این روند غیرانسانی بایستند و برخورد جدی کنند.   «انجمن صنفی مدیران رسانه» ضمن عرض تسلیت شهادت شهید «فخری‌زاده» به مقام معظم رهبری، خانواده معزّز آن شهید و مردم شریف ایران اسلامی، این جنایت را محکوم کرده و خواستار مجازات سریع آمران و عاملان این ترور ناجوانمردانه است و اعضای این انجمن نیز اعلام می‌کنند که با قلم ها و رسانه هایشان همواره پیگیر مبارزه جدی با تروریسم خواهند بود و تروریسم را در هر کشوری محکوم می‌کنند و امیدوارند نهادهای بین‌المللی و مدعی حقوق بشر نیزبدون نگاه سیاسی، ترور و تروریسم را محکوم نمایند و حامی ملت مظلوم ایران به عنوان قربانی ترور باشد.   بدون تردید، راه افتخارآفرینی و پیشرفت ملت ایران، با ترورهای کوردلان، کند و مسدود نخواهد شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: انجمن صنفی مدیران رسانه سازمان ملل متحد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انجمن صنفی مدیران رسانه سازمان ملل متحد انجمن صنفی مدیران رسانه محسن فخری زاده محکومیت ترور هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته گرافیک افتتاح شد

مراسم افتتاحیه هفته گرافیک ایران ۱۴۰۳، عصر جمعه هفتم اردیبشهت در تالار شهناز خانه هنرمندان با حضور پیشکسوتان و فعالان حوزه طراحی گرافیک ایران برگزار شد.

بهرام کلهرنیا رییس هیات‌مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در ابتدای مراسم گفت: امروز گفتگو کردن سخت است، اما برای اینکه بتوانیم زندگی فرهنگی و صنفی خودمان را ساماندهی کنیم، امروز یکی از فرصت‌های ما برای تحقق این منظور است و ما سنگربان این معنا شدیم. دوستان جوانم من را پشتیبانی کردند تا بتوانیم برای نوع دیگری از زیست، کاری انجام دهیم. این هفته حاصل تلاش جمع زیادی از جوانان گرافیست است تا به پیروزی کاری که انجام داده‌ایم، احترام بگذاریم.

وی درباره ناخرسندی‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و موانع موجود بیان کرد: شما سفره‌دار امروز هستید و ما کارگزار؛ کاری که انجام شده است، با معنای انجمنی سازگاری داشت؛ من خطا‌های زیادی دارم، اما دیدن خطا‌ها شاید جوانمردانه نباشد برای مردم سرزمینی که جای پای جوانمردی را محکم می‌کنند. انجمن صنفی طراحان گرافیک به دلیل ندانستن و بد دانی تا لبه سقوط رفت. با احترام به همه انجمن‌های هنری، انجمن طراحان گرافیک بنیانی‌ترین انجمن صنفی هنری است و یک میراث ارزشمند برای این روزگار است نه برای اینکه آرزو‌های صنفی ما را پوشش دهد.

کلهرنیا تاکید کرد: هفته گرافیک ۱۴۰۳، اولین تلاش هیات‌مدیره جدید است و می‌دانم به آن انتقاد وارد است، اما صد‌ها امتیاز دارد؛ بنابراین من پای خطایش می‌ایستم، اما همه امتیازهایش متعلق به دوستانم است. بگذارید انجمن باقی بماند و نفس بکشد.

وی به برنامه بزرگداشت کامران کاتوزیان اشاره کرد و گفت: من و دوستان جوانم زیر سایه کامران کاتوزیان ایستاده‌یم. این جمله معنای بسیار بزرگی دارد؛ چراکه روزی که سرو چندهزار ساله را ببینید سایه آن را درک می‌کنید و متوجه می‌شوید که چه معنایی دارد. ما زیر سایه سرو وجود استاد کاتوزیان قرار گرفته‌ایم و به همین بهانه، ویژه‌نامه‌ای تهیه شده که اولین شماره آن به نام استاد کاتوزیان مهر خورده است، اما امیدواریم شماره‌های دیگر ویژه‌نامه را نیز نشر بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود