Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید ناصر سید آقایی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از برنامه های طرح شهید سلیمانی، طبخ غذا در مراکز افق بقاع متبرکه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و توزیع آن میان خانواده های محروم است.

وی افزود: در قالب طرح شهید سلیمانی توسط مرکز افق بقعه امامزاده باقر (ع) بیستون ۵۰۰ پرس غذای گرم تهیه و محله‌های محروم شهرستان بیستون توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ناحیه ۲ اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: بیش از یک هزار قرص نان توسط مرکز افق این بقعه متبرکه توزیع شده است.

سید آقایی بیان کرد: در هفته گذشته در بقعه امام زاده ابراهیم (ع) کرمانشاه طرح ویزیت رایگان به همراه دارو انجام گرفت که با استقبال مردم رو به رو شد.

وی ادامه داد: با شیوع کرونا اقتصاد خانواده های ضعیف بسیار آسیب دید و سازمان اوقاف سعی کرده در کنار سایر دستگاه ها با کمک های مومنانه باری از دوش مردم نیازمند بردارد.

سید آقایی با اشاره به نام گرفتن قرارگاه به اسم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم همیشه پای کار مردم بود و سعی می کرد به مردم کمک کند و ما در سیل خوزستان شاهد حضور این سردار رشید اسلام بودیم که چگونه با محبت با مردم رفتار می کرد.

کد خبر 5083604

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اوقاف و امور خیریه کرمانشاه کمک مومنانه ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی بارش برف بارش باران کرمانشاه هفته بسیج شیوع کرونا آمار کرونا ترور دانشمندان هسته ای گرگان کمک مومنانه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان