Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار که روز یکشنبه با قضاوت "ناصر جنگی" در ورزشگاه شهید باکری ارومیه و در هوایی بارانی و سرد برگزار شد، 2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

تیم ۹۰ ارومیه که همچنان از محرومیت از ثبت قرارداد بازیکنان جدید رنج می‌برد در این بازی با ترکیب سیدرسول حسینی، مهدی محمدی، علی بشیری، اکبر صفرزاده، آرمین سوداگر، سینا مهموم، آرمین مصطفوی، محمد رستمی‌زاد، بهمن رسول‌پور، محمد زینالی، عماد علیپور به زمین آمد و در ادامه امید رضایی به جای بهمن رسول‌پور و فرزاد نبی‌زاده به جای سینا مهموم وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه تیم ۹۰ ارومیه یک امتیازی شد و همچنان بدون گل زده در رده هفدهم باقی ماند ضمن اینکه تیم گل‌ریحان البرز دومین تساوی پیاپی خود را کسب کرد و موقتا به رده دهم جدول صعود کرد.

طبق برنامه بازی‌ها تیم ۹۰ ارومیه در هفته سوم در شیراز به مصاف فجر سپاسی این شهر خواهد رفت و در هفته چهارم میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه گل ریحان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه گل ریحان البرز آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه گل ریحان البرز اخبار کنکور ۹۰ ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، برای نجات زمین از زباله های پلاستیکی همه مردم باید مشارکت داشته باشند .

این شعار هفته زمین پاک است . 

همزمان با هفته زمین پاک مصوبه کاهش مصرف پلاستیک هم به مرحله اجرا در آمد .

در این طرح آزمایشی توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • (ویدئو) قمه‌کشی رعب‌آور در خیابان‌های ارومیه
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • عرضه کیسه پلاستیکی ممنوع شد + فیلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال