Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌های این رژیم مدعی شد نخست وزیر رژیم اسرائیل در سخنان اخیر خود اشاره ای به دخالت در ترور « محسن فخری زاده » دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران نکرده بود.

به گزارش  وبگاه «تایمز اسرائیل» « الی کوهن » وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل در گفت‌و‌گو با رادیو ارتش گفت که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر(رژیم) اسرائیل در سخنان اخیر خود (روز جمعه) در مورد دستاوردهایش  هیچ اشار‌ه‌ای  به دخالت آویو در ماجرای ترور محسن فخری زاده نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوهن افزود: «او در حال اشاره به گفت‌گوهایش  با کشورهایی بود که پیشتر اسرائیل  با آن‌ها  رابطه نداشت.»

 وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل در ادامه با گستاخی گفت:«حذف محسن فخری زاده از جهان  به خاورمیانه و تمام جهان کمک کرد. هرکسی که در ساخت جنگ افزار اتمی نقش فعال داشته باشد، محکوم به نابودی است.»

این در حالی است که یک مقام اطلاعاتی غربی شنبه شب به صراحت گفت که ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران نقشه دیرباز رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بوده است.

 یک مقام اطلاعاتی غرب که به‌نام وی هیچ اشاره‌ای نشده نیز شنبه شب در گفت‌‌وگو با «شبکه 12 تلویزیون» رژیم اسرائیل گفت، کشتن دانشمند برجسته هسته‌ای ایران اوج برنامه بلند مدت اسرائیل برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بود.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» روز شنبه با استناد به اظهارات روز جمعه بنیامین نتانیاهو بعد از این ترور اشاره کرد و نوشت که این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند اشاره تلویحی به دست داشتن این رژیم در ترور دکتر محسن فخری زاده باشد

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: محسن فخری زاده الی کوهن رژیم صهیونیستی وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی الی کوهن محسن فخری زاده ترور دانشمند هسته ای محسن فخری زاده وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات

به گزارش صدا ی ایران از فارس، یک روز پس از سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی و دیدار او با سران اسرائیل، رهبر اپوزیسیون این رژیم به امارات سفر کرد. دفتر لاپید با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در «یک سفر دیپلماتیک» به ابوظبی با وزیر خارجه امارات شیخ عبدالله بن زاید دیدار کرد.

طبق این روایت، دیدار در خانه وزیر خارجه امارات انجام شد و آنها درباره «تلاش‌های جاری برای دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و این موضوع که غزه پس از پایان جنگ چگونه خواهد بود»، بحث کردند.

دفتر نخست‌وزیر سابق اسرائیل در این دیدار بر «نیاز فوری برای آزادی گروگان‌ها» تاکید کرد و به وزیر خارجه امارات گفت که «هر کشوری در منطقه می‌تواند بر این توافق تأثیر بگذارد».

لاپید افزود: «اسرائیل این منفعت را دارد که به همراه امارات متحده عربی و کشور‌های عربی میانه رو، همکاری سیاسی و اقتصادی ایجاد کند که بتواند راه‌‎حل‌هایی برای مشکلات جهانی ارائه دهد و با انواع تهدیدات منطقه‌ای مقابله کند».

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • بلینکن: اسرائیل هنوز جان غیرنظامیان رفح را تضمین نکرده است
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • ترکیه به توقف تجارت با اسرائیل تا زمان آتش بس دائمی غزه ادامه می‌دهد
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیل درباره ترور یک نیروی وابسته به سپاه
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد
  • تسنیم: رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد / رسانه های اسرائیل مدعی ترور او شدند (+عکس)