Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه مرکزی رشت، ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران حقیرشان بدانند خون شهید جان تازه ای به حرکت علمی و دفاعی ما می دهد.

سرهنگ سید اکبر قاسمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه دانشمند هسته ای «شهید محسن فخری زاده» در راه اعتلای علمی و دفاعی اسلام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری گام برداشت، گفت: خون پاک این شهید بیش از پیش جوانان کشورمان را در رسیدن به اهداف بزرگ اسلام و انقلاب به حرکت در می آورد و این خود خاری در چشم دشمنان قسم خورده کشور اسلامی و انقلابی ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در پی به شهادت رسیدن دانشمند هسته ای کشور، اظهار کرد: انتقام از عاملان و آمران این ترور ناجوانمردانه و گام نهادن و حرکت مسئولان و جوانان انقلابی ما در مسیر و اهداف علمی این شهید والامقام بی شک محقق می شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و نوکران حقیرشان بدانند خون شهید جان تازه ای به حرکت علمی و دفاعی ما می دهد و جوانان بیدار ما را بیش از پیش در رسیدن به اهداف اسلامی و انقلابی کشورمان به حرکت در می آورد و خواب راحت را از چشمان دشمنان می گیرد.

قاسمی گفت: مسئولان کشورمان باید منویات رهبر انقلاب را پیگیری کنند و با نهراسیدن از دشمن و حرکت انقلابی در مسیر شهدا قدم بردارند.

وی ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور شهید فخری‌زاده، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب از ترورهای ناجوانمردانه این است که حرکت و رشد علمی کشورمان را کند کنند، اما این دشمنان بدانند که مردم و جوانان ما هوشیارند و قطعا سیلی محکمی از سوی امت حزب‌الله و مردم عزیز خواهند خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهید فخری زاده دانشمند هسته علمی و دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ حجت الاسلامی علیی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران، این نهاد ارزشی را برگرفته از نهضت عاشورا و پرچمدار جهاد تبیین دانست و افزود: امروز سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های شناختی دشمنان در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد.
وی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اردبیل عملیات تنبیهی وعده صادق را نمونه‌ای از ابتکار و توانمندی سپاه در مقابله با دشمنان دانست و گفت: با این عملیات دنیا به عظمت و توانمندی سپاه پی برد و دشمنان هم در برابر این قدرت و توانمندی، چاره‌ای جز عقب نشینی نیافتند. 

حجت الاسلام علیی افزود: جامعه بزرگ بسیج در برابر استکبار جهانی ایستاده و رمز این مقاومت همانا اعتقاد به مکتب اهل بیت و پیروی از ولایت فقیه است. 
وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی بر ضرورت تقویت ایمان و باور‌های دینی نیرو‌های سپاهی و بسیجی در کنار افزایش قدرت و توان نظامی تأکید کرد.

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب