Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ۸۸ کتابفروشی استان اصفهان در طرح پاییزه کتاب سال ۹۹ اصفهان با فروش بیش از ۲۱ میلیارد و ۶۳۰ میلیون و ۳۷۰ هزار ریال رتبه سوم را در کشور کسب کردند.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی با بیان اینکه در این طرح ۴۴ هزار و ۱۳۸ کتاب در کتابفروشی‌های مجری در طرح پاییزه کتاب سال ۹۹ اصفهان به فروش رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه ۶۸ کتابفروشی در شهر اصفهان و بیست کتابفروشی در سایر شهرستان‌های استان در طرح پاییزه کتاب سال ۹۹ شرکت داشته گفت: استان اصفهان بعد از استان‌های تهران و خراسان رضوی رتبه سوم کشور را در تعداد فروش کتاب ومبلغ فروش داشته است.

حجت الاسلام معتمدی افزود: فروش فصلی کتاب طرحی است در راستای حمایت از کتابفروشان به عنوان پاتوق فرهنگی و اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتابفروشی‌ها که با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۳۹۹ با شعار «دانایی؛ مانایی» به اجرا درآمد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح پاییزه کتاب کسب رتبه سوم استان اصفهان طرح پاییزه کتاب استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای بهادری جهرمی، علاوه بر این، در سال جاری برای جذب ۷۰ هزار معلمِ دیگر نیز مجوز تأمین شده تا با آزمون، استخدام شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند