Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:37:53 GMT

شادی گل غیرمنتظره مسی به یاد دیه گو مارادونا(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۹۳۴۷

شادی گل غیرمنتظره مسی به یاد دیه گو مارادونا(عکس)

لیونل مسی امروز سورپرایزی ویژه را در نظر داشت. او منتظر گلزنی به اوساسونا بود تا گلش را تقدیم به روح دیه گو مارادونا کند.

به گزارش "ورزش سه"، 4 روز پس از درگذشت دیه گو مارادونا که جهان فوتبال را سوگوار کرد، لیونل مسی فرصتی مناسب برای گرامیداشت یاد این اسطوره فقید پیدا کرد.

بسیاری منتظر بازی امروز بارسا و اوساسونا و مشاهده واکنش لیونل مسی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع بازی و هنگام یک دقیقه سکوت برای درگذشت مارادونا لیونل مسی به وضوع منقلب شده بود. او با سری پایین و زیر لب نیایش می کرد و در پایان برای دیه گو دست زد.

 

 

 

 

مسی که زمانی شاگرد دیه گو مارادونا در تیم ملی آرژانتین بود و رابطه فوق العاده ای هم با او داشت، دقیقه 72  بازی با اوساسونا روی یک حرکت انفرادی و از بیرون محوطه جریمه توانست شوتی دیدنی را روانه دروازه کند و گل پنجم بارسا را به زیبایی ثمر برساند.

 

 

 

 

 

مسی پس از این گل حرکتی ویژه را مدنظر داشت. او به کنار زمین و مقابل دوربین ها رفت و پیراهنش را از تن خارج کرد. مسی زیر پیراهن بارسا پیراهن نیوولزاولدبویز را به تن داشت اما این یک پیراهن معمولی نبود؛ این پیراهن قرمز و مشکی شماره 10 بود که زمانی دیه گو مارادونا آن را به تن داشت. مسی سپس بوسه ای به سمت آسمان فرستاد.

 

مارادونا فصل 94-1993 مقطعی کوتاه برای نیوولز بازی کرد؛ باشگاه محبوب کودکی های لیونل مسی. شاید این می توانست بهترین شادی گل فوق ستاره بارسا در بازی امروز باشد. شادی گلی تقدیم به دیه گو مارادونا.

 

 

مارادونا بارسلونا آرژانتین لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا بارسلونا آرژانتین لیونل مسی دیه گو مارادونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در جام حذفی اتفاق بزرگی را رقم زد و بار دیگر پرسپولیس را در این جام شکست داد اما این بار هنگامی این اتفاق افتاد که شاید همه پرسپولیسی‌ها آماده برگزاری جشن شادی و صعود بودند.

برتری دو بر صفر تا دقیقه ۸۵ و برتری چهار بر دو در وقت‌های اضافه نتیجه‌ای نیست که بتوان آن را به سادگی جبران کرد اما شاگردان مجتبی حسینی دروازه برترین خط دفاعی لیگ را چهار بار باز کردند و با دو بار کامبک کار را به تساوی کشاندند تا در پنالتی‌ها فاتح این ماراتن جذاب شوند.

باوری که نیمکت و اعضای تیم آلومینیوم به بازگشت نتیجه واشتند مثال زدنی بود. وقتی لیموچی گل اول را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند تمام نیمکت آلومینیوم منتظر گل دوم و تکمیل شدن کامبک بودند و بازیکن‌هایی که شادی می‌کردند را برای ادامه بازی به زمین می‌فرستادند.

جالب اینکه تلاش اراکی‌ها حتی وقتی دو گل دیگر در وقتهای اضافه خوردند تمامی نداشت و آنها بعد از گل سوم نیز به ادامه بازی و تساوی شدن نتیجه مطمئن بودند و در نهایت بازهم بازی را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی نیز موفق بودند‌. تمام آلومینیومی‌ها بعد از گل‌های دوم و چهارم به زمین ریختند و مقابل چشمان بهت زده قرمزپوشان شادی کردند.

ایمان به رسیدن به هدف باعث شد آلومینیومی‌ها روزی فراموش نشدنی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی رقم بزنند و شادی‌ وصف نشدنی‌ای در اراک برپا کنند.

دیگر خبرها

  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم