Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:15:20 GMT

زیدان چه بلایی سر این بچه آورده؟

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۹۶۲۶

زیدان چه بلایی سر این بچه آورده؟

ستاره سابق رئال نمی داند چرا زیدان شب گذشته از ادر میلیتائو استفاده نکرد و در عوض لوکاس واسکز را به دفاع راست برد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در ورزشگاه دی استفانو در عین شگفتی بازی را 1-2 به آلاوس واگذار کرد. این نتیجه سه روز پس از پیروزی در زمین اینتر را کمتر کسی تصور می کرد.

در دیداری که داوری و وی ای آر هم به رئال روی خوش نشان ندادند، تیبو کورتوا نیز یکی از عاومل شکست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که البته چند مهار خوب داشت، گل دوم را با پاس اشتباهش تقدیم مهاجم آلاوس کرد. رئال با یک بازی بیشتر حالا شش امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین دارد.

 

 

 

 

پدراک میاتوویچ ستاره دهه 90 رئال و زننده گل قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان سال 1998، در انتقاد از استراتژی زیدان گفت:« زیدان باید قبل از بازی و با آنالیز درست حریف، تیمش را وارد میدان می کرد. آلاوس سه مهاجم بسیار قدرتمند داشت. او تصمیم گرفت لوکاس واسکز که مقابل اینتر در پست بال راست حضور داشت و بازی خوبی هم ارائه داد را در پست دفاع راست قرار بدهد که اشتباه بود؛ چرا که ادر میلیتائو می توانست در ترکیب قرار بگیرد.

نمی دانم که برای این بچه(میلیتائو) چه اتفاقی رخ داده چرا که نه در پست مدافع میانی بازی می کند و نه در پست دفاع کناری و دوباره لوکاس واسکز به پست دفاع راست رفت تا آسنسیو در بال راست قرار بگیرد. آن هم در حالی که همه می دانند که مارکو نمی تواند مثل بقیه به دفاع کمک کند.»

 

 

 

 

میاتوویچ ادامه داد:« عجیب بود که زیدان نمی دانست که نقطه قوت آلاوس در پست بال چپ و دو مهاجمش است. آلاوس مرا خیلی شگفت زده کرد چرا که با انگیزه ای بالا و بدون ترس ظاهر شد و این مسئله بازیکنان رئال را هم شگفت زده کرد.»

ادر میلیتائو زیدان (سرمربی) رئال مادرید لوکاس واسکز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادر میلیتائو زیدان سرمربی رئال مادرید لوکاس واسکز لوکاس واسکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903530

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)