Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل پیرو ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران باری دیگر دستان خویش را به خون عزیزانمان آلوده کردند یقینا این جنایت نابخشودنی  مهر تایید دوباره بر قساوت آنها  در ضربه زدن به ملت عزیز ایران میباشد، این بار ملت بزرگ ایران در سوگ شهادت شهید عزیزمان شهید محسن فخری زاده به عزا نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان در این بیانیه‌ عنوان کردند: ذات پلید این دشمنان چنین جنایاتی را ایجاب می‌کند زیرا از درنده چیزی جز درندگی انتظار نمی‌رود اما کفتارصفتان خوب بدانند هرگز ملت ایران را روزی زیر سایه شوم ولایت خویش نخواهند دید، استاد را به شهادت رساندید با خیل شاگردان ایشان چه خواهید کرد؟

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است:  این جنایت پیام روشنی خطاب به ساده لوحان و فریب خوردگان مدعی از سرگیری مذاکرات با جماعت حقه باز و سلطه جو دارد که دیگر واژه مذاکره را بر زبان جاری نسازند که جز این باشد با جواب قاطع ملت دهانشان مهر و موم خواهد شد. درندگان مسبب این فاجعه و عوامل آنان بدانند و یقین داشته باشند تیر انتقام ملت بزرگ ایران لحظه ای که حتی تصور آن در ذهن کثیفشان نمیگنجد به آنها اصابت خواهد کرد و عوامل داخلی این فاجعه یقین داشته باشند که از خشم ملت انقلابی در امان نخوهند بود.

در این بیانیه مطرح شده است: ملت شهید پرور ایران قوی تر از قبل پای انقلابی که با خون عزیزانشان به این مرحله رسده است خواهد ایستاد و قلوب اندهگین این ملت با چیزی جز انتقام قاطعانه التیام نخواهد یافت، ضمن انتقام باید روشن شود بی‌کفایتی چه کسی یا کسانی منتهی به چنین اندوهی گشت و یقینا باید محاکمه و مجازات شود، ما این جنایت را هرگز فراموش نخواهیم کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل شهادت شهید عالیقدر را خدمت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله عالی)، ملت  ایران، خانواده شهید فخری زاده، جامعه علمی و دانشگاهی کشور تسلیت عرض کرده و  علو درجات این شهید والا مقام را از درگاه الهی، مسئلت دارد. 

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1082194 برچسب‌ها شهید محسن فخری‌زاده دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی شهید محسن فخری زاده دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» ² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» ³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_ سوره آل عمران آیه ۱۰۴

۲_ بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_ بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6088409

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!