Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:08:49 GMT

۷۲۰ حلب روغن نیمه جامد در شهرستان پاکدشت کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۰۶۳

۷۲۰ حلب روغن نیمه جامد در شهرستان پاکدشت کشف شد

حجت فضلعلی عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای طرح تشدید بازرسی و کنترل قیمت کالاهای اساسی، در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان، ۷۲۰ حلب روغن نیمه جامد ۴.۵ کیلوگرمی خارج از شبکه توزیع کشف شد.
وی افزود: این تعداد حلب روغن، خارج از شبکه توزیع در این مکان نگهداری می‌شد که پس از تشکیل صورتجلسه و تنظیم گزارش، ضبط و پرونده تخلف به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با توجه به مشکلات ایجاد شده در تأمین و توزیع روغن جامد، طرح تشدید نظارت بر توزیع مواد غذایی مورد نیاز شهروندان به ویژه کالاهای اساسی نظیر روغن خوراکی به طور مستمر اجرا شده و با متخلفین برابر مقررات برخورد می‌شود.
فضلعلی همچنین از توزیع مستمر مرغ منجمد دولتی در شهرستان پاکدشت به منظور کنترل قیمت بازار خبر داد.
وی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های طرح تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها، توزیع مرغ منجمد دولتی به صورت مستمر و روزانه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تا متعادل شدن کامل نوسانات قیمت مرغ ادامه دارد.
وی تصریح کرد: مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان برای مصرف کننده، توسط ۱۵ عامل توزیع کننده در سطح شهرستان، در حال پخش و توزیع می‌باشد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پاکدشت با اشاره به اینکه روزانه ۲۰ تن مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع می‌شود افزود: کلیه مراحل جذب و توزیع مرغ منجمد، توسط بازرسان ستاد تنظیم بازار و واحد بازرسی اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان رصد می‌شود تا این سهمیه به‌صورت عادلانه و با قیمت مصوب بین شهروندان توزیع شود.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را با استفاده از شماره تلفن ۱۲۴، به اطلاع بازسان اداره صمت برسانند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها روغن سرخ کردنی وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روغن سرخ کردنی وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین پاکدشت روغن سرخ کردنی وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین پاکدشت اخبار کنکور مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سید عماد شاهرخی امروز در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه سال گذشته به ویژه روزهای پایانی سال نه تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی از کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که پیش بینی می‌کنیم به ۴ میلیون قطعه برسد.

به گفته وی ۴ میلیون قطعه جوجه ریزی ۳۰ درصد از نیاز استان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

شاهرخی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲ هزار و ۴۰۰ جو وارداتی، ۵ هزار تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

وی به گزارش بازرسی‌های انجام شده در فروردین ماه سال جاری هم اشاره کرد و گفت: در فروردین ماه سال جاری ۸ هزار و ۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در سطح استان انجام شد که منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شد.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ارزش ریالی تخلفات انجام شده ۲ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903017

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • شهر و حیات مدنی