Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در پی تصویب دو فوریت طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در صحن علنی امروز، جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور محمدباقر قالیباف عصر امروز برگزار شد.

وی بیان کرد: این جلسه از ساعت ۱۴ آغاز شد و حدود پنج ساعت به طول انجامید و در نهایت کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و هر ۹ ماده این طرح به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل…

کد خبر 5083900 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی محسن فخری زاده مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف صحن مجلس محمدجواد ظریف ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی ترور ترور دانشمندان هسته ای انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت حسن روحانی برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد

به گزارش «تابناک»، مهدی عباسی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام ساخت و ساز در پارک لاله با اشاره به برگزاری جلسه ای در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با موضوع پارک لاله گفت: در این جلسه معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان بوستانها و شهردار منطقه حضور داشتند و قرار شد که ساخت و ساز را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه فعلا ساخت و ساز در پارک لاله به دلیل حضور شورای شهر به موضوع متوقف شده است، اظهار کرد: همچنین مقرر شد که طرح ساخت و ساز برای جمع بندی به کمیسیون شهرسازی شورای شهر ارائه شود تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

عباسی در تشریح دو سناریو برای ساخت ساز جدید افزود: یا اجرای طرح در پی توافق با دانشگاه تهران به اراضی روبروی پارک منتقل خواهد شد و یا پروژه در جای دیگری احداث می‌شود که البته باید این موضوعات بررسی شود.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • ۲ هزار واحد به ظرفیت نهضت ملی مسکن دزفول افزوده شد
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه «الجزیره» در کابینه رژیم صهیونیستی
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • تصویب ممنوعیت فعالیت شبکه الجزیره در کابینه رژیم صهیونیستی