Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تی‌ارتی، منیر اکرم سفیر پاکستان در سازمان ملل در پاسخ به شایعه‌های اخیر در رابطه با احتمال عادی سازی روابط پاکستان و رژیم صهیونیستی در اظهاراتی تاکید کرد که حمایت از فلسطین جزئی تغییر ناپذیر از سیاست خارجی اسلام آباد است. 

سفیر دائم سازمان ملل متحد تاکید کرد: «حمایت از حق تعیین سرنوشت فلسطین و استقرار یک کشور مستقل فلسطینی یکی از ارکان اصلی سیاست خارجی پاکستان است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم عمران خان نخست وزیر پاکستان، ضمن محکوم کردن رابطه کشورهای مسلمان با رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که اقدامات یکجانبه از جمله آشکارسازی روابط با رژیم صهیونیستی مشکل فلسطین را تشدید می‌کند. بر این اساس، عمران خان در یک نشست خبری با اشاره به خیانت آشکار امارات به آرمان فلسطین گفت: «اقدامات تحمیلی از جمله به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی به هیچ عنوان راهکار حل مسئله فلسطین نیست و این موضوع را تشدید می‌کند».

امارات، بحرین وسودان طی ماه‌های اخیر و پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اقدام به آشکار سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی کردند و تبلیغات انتخاباتی دونالد ترامپ هم نقش مهمی ایفاء کردند. حضور نمایندگان امارات و بحرین در کاخ سفید نتیجه‌ای در بر نداشت و نهایتا ترامپ از نامزد دموکرات ها شکست خورد. 

گروه‌های مقاومت و تشکیلات خودگردان فلسطینی ضمن انتقاد شدید از اقدامت کشورهای عربی، عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را همچون خنجری خواندند که بر پیکر آرمان فلسطین فرو رفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی عادی سازی روابط امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش جام جم آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی‌های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت‌های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • سفیر پاکستان: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران صلح منطقه را به خطر انداخت
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • محکومیت تهدید تحریم دولت اسلام آباد از سوی آمریکا
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • گام بلند ایران و پاکستان برای ارتقای روابط دوجانبه