Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@07:21:18 GMT

گزارش تکان‌دهنده از روزهای آخر عمر مارادونا

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۶۴۸

صراط:

اگر روزی سریالی تلویزیونی از زندگی دیگو مارادونا ساخته شود اولین سکانس سریال با کادر درمانی شروع می‌شود که بالای تخت او در بیمارستان حاضر شده و متوجه می‌شوند دیگو دیگر علائم حیاتی ندارد. سپس یک کلوزآپ به غذایی خواهیم داشت که آشپز دیگو که روز‌های آخر عمر او همراهی اش می‌کرد شب قبل برای اسطوره آماده کرده بود، ولی او فرصت چشیدنش را هم نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ورزش سه روی میز دادستان‌هایی که پرونده مارادونا را بررسی می‌کنند با جعبه‌هایی پر از دارو مواجه می‌شویم که پزشکان برای مارادونا تجویز کرده بودند، دارو‌هایی که برخی از آن‌ها برای درمان ناراحتی‌های روانی بودند. آگوستینا کاساچف روان‌درمانگر و کارلوس دیاز روان شناس در خانه دیگو را می‌زنند، خانه‌ای که نزدیکان دیگو یک ماه قبل برای او اجاره کرده بودند. اما آن‌ها ساعت ۱۱:۳۰ صبح متوجه می‌شوند که خدای فوتبال مرده است.

این درمانگر‌های ناشناخته و آشپز ناشناخته‌تر مارادونا و خانه‌ای که دیگو تنها دو هفته قبل از مرگش به آن پا گذاشته بود نشان دهنده این است که محبوب‌ترین فرد آرژانتینی آخرین روز‌ها و ساعات عمرش را در شرایطی عجیب و منزوی سپری می‌کرد. در جایی دور از نزدیک‌ترین اعضای خانواده و دوستان و آشنایانش.

آخرین کسانی که در این خانه با دیگو زندگی می‌کردند جانی هررا خواهرزاده دیگو، یک دستیار شخصی به نام ماکسی پومارگو که از خویشاوندان وکیل او ماتیاس مورلا است و شخص دیگری که مسئولیت تامین امنیت اسطوره را بر عهده داشته و نامش فاش نشده و البته یک پرستار به نام گیسلا بودند. این در حالی است که بدون شک هزاران آرژانتینی حاضر بودند هر چه دارند بدهند تا برای چند روز بتوانند در کنار دیگو زندگی کنند.آخرین کسانی که در خانه دیگو حضور داشتند در توضیحات‌شان به دادستانی گفته اند مارادونا بیماری دشوار بود که نمی‌گذاشت آنطور که باید درمان شود. قوه قضائیه آرژانتین که رسماً مرگ مارادونا را مرگ طبیعی در زمان خواب اعلام کرد پزشک شخصی او لئوپولد لوکه را را احضار کرده است. او سال گذشته هدایت تیم پزشکی معالج او را بر عهده داشت و ماه قبل هم جراحی مغز دیگو را شخصاً انجام داد. اما پزشک سابق دیگو که او را فردی با مشکلات حاد افسردگی توصیف کرده بود می‌گوید دیگو بار‌ها و بار‌ها از درمان شدن طفره رفته بود. شاید به همین علت باشد که در روز‌های آخر عمر اسطوره حتی نزدیک‌ترین افراد به او یعنی فرزندانش ترجیح داده بودند از پدرشان فاصله داشته باشند.

با اینکه دختر مارادونا جیانینا چند باری به دیدن پدرش رفته بود، ولی دیگو مدتی بود خودش را در چهاردیواری محبوس کرده و تمایلی به برقراری ارتباط نشان نمی‌داد. حتی دوست قدیمی او ریکاردو بوچینی که یک ماه قبل برای دیدن دیگو به تمرینات خیمناسیا رفته بود نتوانست با مارادونا دیدار کند.

دعوا بین اعضای خانواده دیگو از یک طرف و دعوای آن‌ها با نزدیکان سال‌های آخر دیگو از جمله مورلا که مارادونا او را به عنوان وکیل و مشاور اول خود در سال‌های آخر انتخاب کرده بود یکی از عوامل این گوشه گیری اسطوره بوده است. دعوای خانوادگی بین فامیل درجه یک دیگو تا حدی بالا گرفته بود که در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری او یکی از نامزد‌های ش روکیو اولیوا به دستور همسر اول دیگو، کلودیا ویافانه نتوانست در مراسم حضور پیدا کند.

دو دختر اول دیگو دالما و جینانینا چند سالی است در شبکه‌های اجتماعی انتقاداتی تند از نزدیکان پدرشان و به خصوص وکیل او مطرح کرده بودند. دالما یک ماه پیش در اینستاگرام نوشته بود خدا کند اتفاق بدی رخ ندهد. اما بعد از مرگ پدر، درد مشترک باعث شد همه فرزندان دیگو یک بار دیگر دور هم جمع شده و رابطه شان را ترمیم کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مراسم تشییع جنازه شبکه های اجتماعی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه خراسان، ماجرای این جنایت وحشتناک که به اختلافات قدیمی و ریشه دار ملکی در منطقه کورده و پیچ ساغروان گره خورده است، هنگامی رمز گشایی شد که چند فیلم از صحنه درگیری هولناک حاشیه بزرگراه در اختیار مقام قضایی قرارگرفت که توسط شهروندان فیلمبرداری شده بود.

از سوی دیگر نیز تصاویری از صحنه جنایت ضمیمه پرونده جنایی شد که توسط راننده پژو (مقتول) به ثبت رسیده بود. در همین حال دوشنبه گذشته با دستور قاضی دکتر صادق صفری (بازپرس ویژه قتل عمد) ۵ متهم این پرونده به محل وقوع جنایت در نزدیکی پیچ ساغروان هدایت شدند و مقابل دوربین قوه قضاییه به تشریح زوایای جدیدی از این جنایت تکان دهنده پرداختند.

آن‌ها که با مشاهده اسناد و مدارک انکار ناپذیر چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به داستان سرایی‌های گذشته پایان دادند و هر کدام چاقویی را به دست گرفتند که روز حادثه خونبار، آن را در اختیار داشتند. لحظاتی بعد ۳ چاقو از روی کاپوت خودرو برداشته شد و  یکی از متهمان نیز چماقی را به دست گرفت که آن روز با آن ضرباتی را بر پیکر راننده پژو (مقتول) فرود آورده بود. گزارش روزنامه خراسان حاکی است امنیت کامل در محل واکاوی قضایی این پرونده جنایی برقرار بود و متهمان در فضایی آرام چنان جزئیات وقوع قتل در حاشیه بزرگراه آسیایی را بازگو کردند که دیگر جای سوالی هم برای وکلای مدافع باقی نماند!

 در همین حال برخی از متهمان، دخالت‌های غیرکارشناسی برخی از افراد و نیرو‌های محلی برای ایجاد صلح و سازش در میان آن‌ها را از دلایل اصلی شدت اختلافات دانستند و مدعی بودند که اگر به شیوه قانونی برای حل اختلافات ملکی ادامه می‌دادند این جنایت وحشتناک رخ نمی‌داد.

بنابرگزارش روزنامه خراسان، درمیان متهمان این پرونده یکی از افراد سرشناس و پرنفوذی نیز وجود دارد که در یکی از قوای سه گانه کشور مشغول کاربود! در این شرایط، بررسی‌های قضایی و کنکاش‌های تخصصی قاضی صفری درباره چگونگی وقوع این حادثه دلخراش نشان داد تعدادی از اهالی یکی از روستا‌های منطقه گلمکان از مدت‌ها قبل درگیری‌های زیادی به خاطر اختلافات ملکی داشتند تا این که روز چهاردهم فروردین، ۴ برادر و فرد دیگری به نام علیرضا در حالی که سوار بر دو دستگاه خودروی سمند بودند به تعقیب جوان پژو سواری به نام «قاسم-د» پرداختند تا بار دیگر از او زهر چشم بگیرند. «قاسم» نیز که متوجه تعقیب آن‌ها شده بود برسرعت پژو افزود تا از چنگ آن‌ها بگریزد، ولی هنگامی که وارد بزرگراه آسیایی شد و  پدال گاز را فشرد ناگهان راننده سمند از پشت سر به او رسید و با یک حرکت وحشتناک، کنترل فرمان را از دست جوان پژو سوار خارج کرد.

خودرو پژو که به آن سوی جاده منحرف شده بودپس از برخورد با جزیره میانی بزرگراه (آیلند) واژگون شد و پس از غلتیدن کف آسفالت در حاشیه جاده افتاد. در این هنگام راننده پژو که می‌دانست در چه مخمصه ترسناکی قرارگرفته است خود را از درون خودرو بیرون کشید و با پای پیاده پا به فرارگذاشت، اما در این لحظه سمند دیگر تعقیب کنندگان از راه رسید و او را در حال فرار نقش بر زمین کردند. در یک چشم بر هم زدن ناگهان ۴ برادر چشم آبی به همراه یکی دیگر از اهالی که او را فردی شرور معرفی می‌کردند، از خودرو بیرون پریدند و با چماق و چاقو به جان راننده پژو افتادند. آن‌ها با ضربات متعدد چاقو و چوب، جوان ۳۲ ساله را هدف گرفتند و بی رحمانه تیغه چاقو را بر نقاط مختلف پیکر خون آلود وی وارد کردند.

بنابرگزارش روزنامه خراسان، در حالی که برخی از اهالی محل و رهگذران از این صحنه دلهره آور فیلم می‌گرفتند، برادران چشم آبی، پیکر خون آلود «قاسم-د» را رها کردند و از صحنه حادثه گریختند. طولی نکشید که پیکر نیمه جان راننده ۳۲ ساله پژو به بیمارستان  انتقال یافت، اما او بر اثر عوارض ناشی از اصابت چوب و چاقو جان سپرد. این گونه بود که قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب  وارد عمل شد و به تحقیق در این باره پرداخت. با لورفتن ماجرای قتل در پی اختلاف ملکی، گروهی تخصصی از کارآگاهان به سرپرستی سروان عظیمی مقدم (افسر جنایی آگاهی) رصد‌های اطلاعاتی را برای دستگیری متهمان آغاز کردند و بعد از  بازداشت دو تن از متهمان، بقیه افراد مرتبط با این پرونده جنایی که حلقه محاصره را تنگ‌تر می‌دیدند، خود را تسلیم قانون کردند و درحالی به تشریح زوایای مختلف این جنایت هولناک پرداختند که قاضی دکتر صفری، فیلم‌هایی از صحنه جنایت را برای آنان به نمایش گذاشت. از سوی دیگر نیز راننده پژو (مقتول) با نصب دوربین روی داشبورد خودرو و یقه پیراهنش، صحنه‌هایی از قتل خود را به تصویر کشیده بود که همه این اسناد محکمه پسند، ضمیمه پرونده شد و بررسی‌های قضایی در این باره ادامه یافت.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد | قاچاق دختران به خارج ا پروژه‌های کینگ، چتربیت و رافائل چه بودند؟
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران