Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه مراسم نامگذاری میدان امام حسین (ع) شهر فشم با حضور رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون، صفت‌الله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر و خادمان حرم امامزاده صالح (ع) و… برگزار شد.

رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون در جمع خبرنگاران درباره جزئیات تغییر نام میدان فشم اظهار کرد: کمیته نامگذاری معابر و اماکن شهر رودبار قصران بعد از گذشت ۲ سال برگزار شد و دومین جلسه این کمیته را ۲هفته پیش برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اوشان، فشم و میگون با بیان اینکه در حال نامگذاری‌های مناسبی برای معابر و اماکن فاقدنام شهر هستیم افزود: قرار است کوچه‌ها، پل‌های عابر پیاده و پل‌های رودخانه‌هایی که فاقد نام هستند نامگذاری شوند.

وی گفت: در اولین جلسه‌ای که هفته آینده برگزار می‌شود، نام گذاری وسیعی را در سطح شهر خواهیم داشت چرا که برخی از نام‌گذاری‌های اخیر، روی یک چهارچوب و اصول نبوده و قرار است این موضوع را اصلاح کنیم.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: ما بلوار امام خمینی را از زردبند تا میدان امام علی (ع) داریم و قطعه دوم آن از میدان امام علی (ع) شروع می‌شود و تا میدان امام حسین (ع) که امروز افتتاح شد ادامه دارد.

وی ادامه داد: در روزهای آینده، در این کمیته مطرح خواهیم کرد که یکی از اماکن و یا معابر را به نام شهید فخری زاده نام گذاری کنیم.

ریاحی با بیان اینکه در جلسات بعدی کمیته، این نامگذاری انجام می‌شود افزود: نام‌گذاری ها باید کوتاه و اصولی باشند، همچنین در این کمیته مطرح می‌کنیم که این نام گذاری ها به صورت فنی انجام شود.

در ادامه مراسم صفت الله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون افزود: در چند روز اخیر پیگیری‌هایی داشتیم و پرچم روی قبه مبارک امام حسین (ع) از عراق به ایران منتقل شد و امروز همه دوستان حاضر در این میدان، متبرک به پرچم امام حسین (ع) شدند.

کد خبر 5083933

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری اوشان رضا ریاحی نامگذاری معابر ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج ترور دانشمندان هسته ای کمک مومنانه گرگان بوشهر شهردار اوشان فشم و میگون میدان امام امام حسین نام گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • ۱.۵ میلیون متر مربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت