Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@08:21:18 GMT

کشف ۱۲۱۴ کیسه برنج احتکار شده در یاسوج

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۰۸۶۹

کشف ۱۲۱۴ کیسه برنج احتکار شده در یاسوج

آرمین با اشاره به وجود یک انبار محل احتکار واقع در شهر یاسوج، گفت: در این انبار هزار و ۲۱۴ کیسه برنج کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سعید آرمین» امروز (۹ آذر) به خبرنگاران، گفت: صبح امروز پس از اطلاع از وجود یک انبار محل احتکار واقع در شهر یاسوج با هماهنگی تعزیرات حکومتی، همکاری سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام و انبار یاد شده شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این انبار هزار و ۲۱۴ کیسه برنج از نوع احسان و گلدسته نگهداری می‌شد.

 

آرمین ادامه داد: در بازدید و بازرسی که از انبار مذکور داشتیم، تحقیقات و بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت با توجه به عدم مطابقت آمار با موجودی، عدم توزیع و عرضه کالا و احتکار تخلف مذکور محرز و فرم گزارش به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

 

وی گفت: برخورد با محتکرین در اولویت کاری سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان اطلاعات سپاه قرار دارد.

 

          پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان اطلاعات سپاه احتکار تعزیرات حکومتی برنج تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد