Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:05:39 GMT

کرونا جان ۶ هم استانی دیگر را گرفت

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۰۰۹

کرونا جان ۶ هم استانی دیگر را گرفت

رئیس علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۶ هم استانی به علت ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به ۳۲۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۹ آذر) «پرویز یزدان پناه» گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۶ هم استانی به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به ۳۲۱ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تصریح کرد: هم اکنون ۴۰۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۷۷نفر مبتلای قطعی و٣٠ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۶۱۷۲ مورد گزارش شده است.

یزدان پناه اظهار کرد: با توجه به بارندگی در استان تعداد نمونه های انجام شده کم بوده است و از ۱۰۲ نمونه دریافت شده، بیشترین موارد مربوط به بویراحمد و دنا می باشد.

وی افزود: به رغم تمامی تلاش ها و زحمات طاقت فرسای پرسنل درمانی استان در رسیدگی و درمان بیماران و فعالیت های ارزشمند آنها در کنترل و مهار این بیماری خطرناک، متاسفانه شاهد این هستیم که درصد مبتلایان به این بیماری رشد فزاینده ای دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: از عموم مردم شریف استان عاجزانه تقاضا داریم ضمن رعایت موازین و‌ دستورالعمل های بهداشتی و با استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی ما را در کنترل این بیماری مرگبار یاری کنند.

 

پایان پیام/630

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس علوم پزشکی یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمام هزینه‌های درمان و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر ۷ سال که دارای بیمه هستند را به‌صورت رایگان انجام دهند.

وی افزود: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر ۷ سال که به‌صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود رایگان نیست.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال گامی بلند در راستای حمایت از آینده‌سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

مؤمنی یادآور شد: کودک تا ۷ سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 750952

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد