Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: استکبار و صهیونیسم مطمئن باشند راه عظیم «شهید محسن فخری زاده» گسترده تر از قبل ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجه الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در پیامی ترور دانشمند بزرگ هسته ای کشورمان «شهید محسن فخری زاده» را ترس دشمنان از پیشرفت های علمی و نظامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام امام جمعه پیشوا به شرح زیر است:

《بسم رب الشهداوالصدیقین》

 "و مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضىَ‏ نحَبَهُ وَ مِنهْم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُواْ تبدیلا"

شهادت «دکتر محسن فخری زاده» ، دانشمند هسته ای کشور ، را به محضرمبارک حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری مدظله العالی ، ملت بزرگ ایران و خانواده آن شهید تبریک و   تسلیت عرض می نمایم.

دشمنان بدانند با به شهادت رساندن اندیشمندان و متفکران ما، عزم ملت بزرگ ایران اسلامی برای مقابله با استکبار بیشتر خواهد شد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی فرمودند،  استکبار و صهیونیسم منتظر انتقام سخت هم‌رزمان آن شهید بزرگ باشند  و مطمئن باشند راه عظیم آن متفکر شهید گسترده تر از قبل ادامه خواهد یافت.

امروز بیش از هر زمان دیگری ماهیت پلید استکبار بر همگان آشکار گشته  لذا بایسته است تحت هیچ عنوانی منتظر چراغ سبز آن ها برای گشودن باب مذاکره  نبوده  زیرا آزموده را آزمودن خطاست.

همچنین از دولت مردان قاطعانه خواستار واکنش مناسب و در شان ملت ایران هستیم.

               روح الله باقری
      امام جمعه شهرستان پیشوا

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: استکبار و صهیونیسم شهید فخری زاده فخری زاده امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه‌ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • گنج داریوش سوم هخامنشی؛ گنجینه ای عظیم که هنوز پیدا نشده است
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی